Geometryczne linie i hiszpańskie krajobrazy idealnie współgrają na zdjęciach Nicolasa Rivalsa

Jeśli kochacie malowanie światłem, a zwykłe krajobrazy są dla Was zbyt spokojne i monotonne, to twórczość Nicolasa Rivalsa zdecydowanie przypadnie Wam do gustu. Ten fotograf postanowił stworzyć konceptualny projekt, w którym łączy dwie atrakcyjne dziedziny obrazowania.

Francuski fotograf, Nicolas Rivals, postanowił odwiedzić Hiszpanię. Podczas swojej wyprawy fotografował nocne krajobrazy, które wzbogacił o agresywny akcent w postaci „Czerwonej Linii”. „La Linea Roja” to wspaniały projekt konceptualno-krajobrazowy, który zachwyca swoją prostotą.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Francuski fotograf, Nicolas Rivals, postanowił odwiedzić Hiszpanię. Podczas swojej wyprawy fotografował nocne krajobrazy, które wzbogacił o agresywny akcent w postaci „Czerwonej Linii”. „La Linea Roja” to wspaniały projekt konceptualno-krajobrazowy, który zachwyca swoją prostotą.

Nicolas fotografował już jako dziecko, lecz 8 lat temu postanowił poświęcić się tej sztuce z czystej potrzeby twórczej. W rozmowie z Fotoblogią mówi, że jest uzależniony od obrazów i nieustannie myśli o fotografowaniu. To uzależnienie, ta ciekawość świata, zdecydowanie pomaga mu w jego pracy.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Nicolas fotografował już jako dziecko, lecz 8 lat temu postanowił poświęcić się tej sztuce z czystej potrzeby twórczej. W rozmowie z Fotoblogią mówi, że jest uzależniony od obrazów i nieustannie myśli o fotografowaniu. To uzależnienie, ta ciekawość świata, zdecydowanie pomaga mu w jego pracy.

Rivals odczuwa wewnętrzną potrzebę wyrażania siebie – mówienia o swoich uczuciach i zadawania pytań odnośnie całego świata. Większość jego dzieł koncentruje się na interakcji człowieka ze światem – w przypadku tego projektu tym połączeniem jest tytułowa „Czerwona Linia”.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Rivals odczuwa wewnętrzną potrzebę wyrażania siebie – mówienia o swoich uczuciach i zadawania pytań odnośnie całego świata. Większość jego dzieł koncentruje się na interakcji człowieka ze światem – w przypadku tego projektu tym połączeniem jest tytułowa „Czerwona Linia”.

Zdjęcia, które widzicie, są opowieścią o osobowości fotografa – poruszają temat jego obsesji na temat symetrii i żądzy kontrolowania życia. Jest to również estetyczne poszukiwanie rozumienia światła. Fotograf tłumaczy, że projekt jest jego „propozycją dla natury”.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Zdjęcia, które widzicie, są opowieścią o osobowości fotografa – poruszają temat jego obsesji na temat symetrii i żądzy kontrolowania życia. Jest to również estetyczne poszukiwanie rozumienia światła. Fotograf tłumaczy, że projekt jest jego „propozycją dla natury”.

Hiszpańska nazwa „La Linea Roja” jest nawiązaniem do miejsca, w którym fotografował Nicolas. Wybrał Hiszpanię, ponieważ szukał czegoś nowego. Mimo miłości do Francji, upodobał sobie to miejsce, ponieważ odpowiadało mu estetycznie i to właśnie tam natura przejawia się w różnych surrealistycznych formach.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Hiszpańska nazwa „La Linea Roja” jest nawiązaniem do miejsca, w którym fotografował Nicolas. Wybrał Hiszpanię, ponieważ szukał czegoś nowego. Mimo miłości do Francji, upodobał sobie to miejsce, ponieważ odpowiadało mu estetycznie i to właśnie tam natura przejawia się w różnych surrealistycznych formach.

Od strony technicznej patrząc – Rivals budował 3-4 metrowe konstrukcje z przyczepionymi do nich światełkami, które miały bardzo niską moc. Jako zasilania wykorzystał 12-woltową baterię, które wytrzymałyby wystarczająco długie ekspozycje. Do zarejestrowania obrazów wykorzystał korpus Canon EOS 5D Mark III z obiektywami Canon 28 mm f/1.8 USM oraz ZEISS 50 mm f/2.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Od strony technicznej patrząc – Rivals budował 3-4 metrowe konstrukcje z przyczepionymi do nich światełkami, które miały bardzo niską moc. Jako zasilania wykorzystał 12-woltową baterię, które wytrzymałyby wystarczająco długie ekspozycje. Do zarejestrowania obrazów wykorzystał korpus Canon EOS 5D Mark III z obiektywami Canon 28 mm f/1.8 USM oraz ZEISS 50 mm f/2.

Zobacz również: Rzeczy, które warto pamiętać przy obróbce krajobrazów

Zdjęcia wykorzystane za zgodą autora.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Zdjęcia wykorzystane za zgodą autora.

© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Inspiracje:

Sebastian Janicki tłumaczy, jak dostrzec niedostrzegalne Turecka incepcja Aydina Büyüktasa Kreatywny przekręt: 6 fotografów, 1 model - zobacz zaskakujący rezultat sesji Uroczy dziecięcy świat w oczach Iwony Podlasińskiej Od pupili do dzikich zwierząt. Iza Łysoń fotografuje piękną lisicę, a jej zdjęcia podbijają internet Niepokojące wizje paraliżu sennego na zdjęciach Nicolasa Bruno Zdjęcie, które przejdzie do historii Portrety twardzieli z największego, nowozelandzkiego gangu Nowozelandzka mroźna zima zaowocowała spektakularnymi zdjęciami nocnego nieba Pozostałości po Związku Radzieckim niszczeją w głębokich śniegach Fotograf spędził 3 tygodnie z kłusownikami... mamutów Mroźny reportaż z najzimniejszego miejsca na świecie, gdzie temperatura sięga -71.2 C Artur Rogalski – fotograf, którego nie zatrzyma nic w podróży do świata kreatywności Mankichi Shinshi pokazuje motyw samotności w przestrzeni miejskiej „Małe dzieci i ich wielkie psy” to projekt, który rozgrzeje Wasze serca Julia Taits ujęła piękno alabastrowej cery ludzi z albinizmem w baśniowym projekcie 20 historycznych zdjęć, których prawdopodobnie nie znaliście Ten projekt łączy dostojne piękno natury oraz kult młodości w interesującej estetyce Jamel Shabazz udokumentował powstawanie kultury hip-hopowej w latach 80. XX wieku Jakub Szymański o sesji zdjęciowej: „Zdjęcie to tylko efekt uboczny” Oto prosty pomysł na świąteczny karnecik, który umili prezent Waszym najbliższym [zrób to sam] Adam Bird uchwycił w swoich konceptualnych portretach momenty ze snów Oto 30 wschodzących gwiazd fotografii ślubnej 2016 roku. Takie będą trendy? Karim Bouchetata ujął pierwszy śnieg na Saharze od 37 lat

Popularne w tym tygodniu:

Cała prawda o tym, jak powstają zdjęcia, które zachwycają Internet Stacje metra za czasów ZSRR wyglądały przepięknie. Oto zdjęcia, które pokazują je jako prawdziwe dzieła sztuki Sebastian Janicki tłumaczy, jak dostrzec niedostrzegalne Co jest kluczem do dobrego portretu? Opowiada Szymon Szcześniak Karolina Piórkowska łapie wyjątkowe chwile z życia dzieci w dokumentalnym stylu Prawie 100 zdjęć ze wschodu. Alexander Petrosyan opowiedział nam o fotografowaniu na ulicach Rosji Jak wyglądaliby ludzie, gdyby mieli symetryczne twarze? Te zdjęcia poszły za grube miliony. Oto 10 najdroższych fotografii świata Natura, czarnobiel i długi czas naświetlania nadają dramaturgii zdjęciom George’a Digalakisa Najstarsza fotografia Paryża jest również pierwszym w historii zdjęciem, na którym widać ludzi Jesteś dobrym fotografem? Sprawdź, czy potrafisz poprawnie rozpoznać kolory w 4 testach Ewa Ćwikła: "Gdy fotografuję, otwieram się na świat i daję z siebie wszystko"