Samsung Galaxy S8, S7 oraz iPhone 7. Który robi lepsze zdjęcia?

Ten artykuł ma 2 strony:

Samsung Galaxy S8 kontra S7. Czy warto dopłacać?

Samsung Galaxy S8 ma identyczne parametry aparatu co jego poprzednik — Galaxy S7. Mimo to koreański producent zastosował tu nową matrycę firmy Sony oraz nowy system łączenia trzech zdjęć w jedno, który został nazwany Multi-Frame Image Processing. Oprócz tego mamy identyczny obiektyw o ekwiwalencie ogniskowej 26 mm i świetle f/1.7. A zatem zdjęcia wcale nie muszą być identycznej jakości, jak mogło się wydawać. I nie są.

Samsung Galaxy S8 oferuje nieco bardziej kontrastowe barwy. Zdjęcia wyglądają też, jakby miały odrobinę mniej szumów. To wszystko widać jednak tylko przy 100-procentowym przybliżeniu. Porównując pomniejszone zdjęcia z obu smartfonów, praktycznie nie widać większej różnicy. Trudno zatem zachęcać do wymiany S7 na S8, jeśli waszym głównym motywem jest chęć posiadania zdecydowanie lepszego fotograficznie smartfona. Znajdziecie kilka lepszych powodów do wymiany!

Samsung Galaxy S7 — test aparatu w wakacyjnej podróży

Samsung Galaxy S7 to flagowy smartfon fotograficzny z 12-megapikselową matrycą, obiektywem f/1.7 z optyczną stabilizacją, autofokusem Dual Pixel AF…

Samsung Galaxy S8 kontra S7 — wycinki kadru (100%)

Samsung Galaxy S8 kontra Galaxy S7

Zobacz również: Fotoblogia.pl - największy blog o fotografii w Polsce

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Zobacz więcej artykułów z serii: Testy smartfonów

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy:

Niewielki może bardzo dużo! Voigtländer Nokton 50 mm f/1,5 Tak działa Photler - polski serwis do tworzenia stron dla fotografów [recenzja] QNAP TVS-882ST - test profesjonalnego, wydajnego urządzenia NAS dla fotografów i filmowców House of Retouching o Wacom Intuos Pro Panasonic Lumix DMC-GH5 – test trybu filmowego Sigma 8-16 mm f/4.5-5.6 DC HSM - stare, ale jare i rekordowo szerokie szkło APS-C [test] Hasselblad X1D to ekskluzywny średnioformatowy bezlusterkowiec z centralną migawką [test] Ile jest warte 50 megapikseli, czyli rok z kawałkiem z Canonem EOS 5Ds Tenba Roadie II Hybrid - test uniwersalnej walizki dla fotografów Tamron SP 70-200 mm f/2.8 Di VC USD z Canonem w tle [test] Thule Aspect DSLR - plecak fotograficzny na każdą okazję [test] Canon EOS M6, czyli bezlusterkowiec z opcjonalnym wizjerem w naszych rękach Canon EOS 77D i 800D w naszych rękach. Zobacz główne różnice i poznaj polskie ceny Nowe portretówki Sony FE 100 mm f/2.8 i 85 mm f/1.8 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe Sony A6500 - test trybu filmowego Pentax KP - zaawansowana lustrzanka z matrycą APS-C na nowo Fujifilm X100F - pierwsze zdjęcia i porównanie szumów Fujifilm GFX 50S - pierwsze zdjęcia i wrażenia Fujifilm X-T20 - pierwsze przykładowe zdjęcia i porównanie szumów Czekając na Sony A9? Moje dwa lata z Sony - podsumowanie Sony A6500 - topowy bezlusterkowiec pełen sprzeczności [test] Panasonic – dwa mikrozoomy do Mikro 4/3 [test] Affinity Photo - czy Adobe ma powody do obaw? [recenzja] Leica M10 - pierwsze zdjęcia z Wetzlar

Popularne w tym tygodniu:

2 miesiące z Fujifilm X100F. Zabrałem go do Chin i pokochałem [test] Impossible I-1 – czy współczesny Polaroid jest chociaż zbliżony do oryginałów? [test] Voigtländer 40 mm F 2,8 Heliar - zadziwiający obiektyw! Laptop dla fotografa - jak sprawdzi się Microsoft Surface Pro 4? WD My Passport SSD - 256 GB pamięci na 41-gramowym dysku [test]