Niewidomy fotograf i sesja zdjęciowa najnowszej limuzyny Volkswagena

Niewidomy fotograf i sesja zdjęciowa najnowszej limuzyny Volkswagena

Niewidomy fotograf i sesja zdjęciowa najnowszej limuzyny Volkswagena
Źródło zdjęć: © © Pete Eckert
Marcin Falana
10.08.2017 13:26, aktualizacja: 26.07.2022 18:23

Koncern Volkswagena postanowił pokazać swoją najnowszą limuzynę w dość intrygujący sposób. Zatrudniając do sesji zdjęciowej niewidomego fotografa.

Obraz

Volkswagen promuje swoją nową, 4-drzwiową limuzynę Arteon kampanią reklamową z niewidomym fotografem Petem Eckartem. Filmik pokazuje niepowtarzalną wizję fotografa, który, zanim stracił wzrok, studiował architekturę i wzornictwo przemysłowe.

Pete przekształcił swoją niepełnosprawność w formę sztuki, aby umożliwić widzom obejrzenie świata niewidomych. Krótkometrażowy film Volkswagena pokazuje twórczą zdolność Eckerta do wykorzystania innych zmysłów - dotyku i słuchu, aby stworzyć niepowtarzalne zdjęcia Volkswagena Arteona.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/9]

Trzeba przyznać, że historia jest wzruszająca, a obrazy, jak na niewidomego fotografa, robią wrażenie. Pete podchodzi do zdjęć bardzo poważnie, po dokładnym “obejrzeniu" auta dłońmi, wykonuje ujęcia z malowaniem światłem na długich czasach ekspozycji, na analogowym aparacie średnioformatowym Mamiya RB67, za co należy się jeszcze większy szacunek. Potem konfrontuje swoją wizję z tym, co o zdjęciu mają do powiedzenia ludzie widzący.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)