Canon 50-1000 mm T5.0-8.9 z konwerterem 1,5x - rekordowy zoom x20 do filmów 4K

Canon Cine-Servo 50-1000 mm T5.0-8.9 to nowy obiektyw filmowy oferujący ogniskową 50-1000 mm i wbudowany konwerter 1,5x. Dzięki temu obiektyw oferuje największy zakres ogniskowej na rynku w sumie pokrywając 50-1500 mm i największe powiększenie - 20x, wśród obiektywów zoom Super 35 mm.

Canon Cine-Servo 50-1000 mm T5.0-8.9

Canon Cine-Servo 50-1000 mm T5.0-8.9

Canon Cine-Servo 50–1000 mm t5.0–8.9 to obiektyw dedykowany do filmowania wydarzeń sportowych i przyrody. Obiektyw wyposażono w nowy, odłączany mechanizm serwa, który umożliwia pracę transmisyjną, do której większość obiektywów filmowych się nie nadaje. Obiektyw daje filmowcom nowe możliwości filmowania w HD 2K i 4K. Oferuje też szereg rozwiązań ułatwiających filmowanie, jak wyraźne oznaczenia na pierścieniu odległości i ostrości. Nie wspominając o kompatybilności z systemami kontroli ostrości — follow focus.

Canon Cine-Servo 50-1000 mm T5.0-8.9

Obiektyw waży 6,6 kg i będzie dostępny w dwóch wariantach z mocowaniem EF i PL. W obu przypadkach możliwa jest komunikacja przez 12-stykowe złącze szeregowe. Canon Cine-Servo 50–1000 mm został tak zaprojektowany, aby zapewnić wytrzymałość i niezawodność, jest odporny na wstrząsy i trudne warunki atmosferyczne. Obiektyw będzie dostępny od pierwszego kwartału 2015 roku w cenie sugerowanej 78 000 dolarów.

Zobacz również: Canon EOS M5 - pierwsze wrażenia z premiery na targach Photokina 2016

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Sprzęt:

Nowe baterie, które naładują 70% w 2 min. i wytrzymają do 20 lat. Jak to możliwe? Westcott Flex - wodoodporny panel LED, który można wyginać, jak kartkę papieru Lustrzanki sprzed lat - czy jeszcze się do czegoś nadają? Nowa, niskobudżetowa lustrzanka czy starsza, ale premium? Jaki aparat wybrać? Leica S-E - tańsza wersja średniego formatu Nowa generacja obiektywów Leica Summarit-M Leica M-A - analogowy dalmierz we współczesnym wydaniu Leica S (typ 007) – średni format jeszcze szybszy i z filmami 4K Leica D-Lux – mały kompakt z matrycą Cztery Trzecie, jasnym obiektywem i Wi-Fi Leica V-Lux – superzoom z 1-calową matrycą i filmami 4K Leica M Edition 60 – „ekstremalny” cyfrowy dalmierz bez ekranu Panasonic GM5 - bezlusterkowy maluch z wizjerem Canon PowerShot G7X - specyfikacja i pierwsze wrażenia Samsung NX1 – rekordowy bezlusterkowiec z 28 Mpix, 15 kl./s, filmami 4K i Wi-Fi Jasny zoom Olympus M.Zuiko ED 40-150 mm f/2,8 PRO Nowe teleobiektywy Sigmy dla każdego - nawet do 600 mm Obiektyw Sony FE PZ 28-135 mm f/4 G OSS - filmowy zoom dla pełnej klatki SanDisk Extreme PRO CFast 2.0 - szybkie i pojemne karty pamięci do filmów 4K AF-S NIKKOR 20mm f/1,8G ED - jasny szeroki kąt dla pełnej klatki Nikon Coolpix S6900 - kompakt do zdjęć selfie [specyfikacja i pierwsze zdjęcia] Nikon D750 – pełna klatka w wyszczuplonej obudowie [specyfikacja i cena] Karta SanDisk Extreme PRO SDXC UHS-I 512GB bije rekord pojemności Samyang 12mm 1:2.8 ED AS NCS Fish-eye - rybie oko dla pełnej klatki Nowe obiektywy Fujifilm X: jasny tele-zoom oraz portretowa stałka z lepszym bokeh

Popularne w tym tygodniu:

Czy tak będzie wyglądać Canon EOS 6D Mark II? Oto pierwsze zdjęcia, specyfikacja i data premiery Sony A9 przetestowany przez DxO. Czy będzie nowy lider rankingu matryc? Meyer Optik Lydith 30 mm f/3.5 - dodaj swoim zdjęciom trochę magii Nowe wersje toreb Tenba Roadie, czyli idealne rozwiązanie do podróżowania z dużą ilością sprzętu