Czy prawdziwego burgera można sfotografować iPhonem, aby wyglądał jak w reklamie?

Kai Wong z DigitalRev TV nie przestaje zaskakiwać. Tym razem postanowił wziąć się za fotografię produktową. A konkretnie za sfotografowanie zwykłego burgera tak, aby wyglądał, jak z jego reklamy. W dodatku za narzędzia posłużyły mu iPhone (aparat) i iPady (oświetlenie). Jak zwykle film daje gwarancję dobrej zabawy i całkiem ciekawe rezultaty sesji.

Zobacz również: Sprawdzona metoda na retusz kobiecego portretu

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ciekowstki:

Google Seaview - nurkowanie bez wychodzenia z domu Zrób coś konkretnego ze swoich zdjęć z serwisu Instagram Zaskakujące zdjęcia bardzo mokrych kotów Kamerka GoPro na butelce zamiast fotografa ślubnego Headshot Truck - portrety z dostawą studia pod dom X-Plore - najlepsi artyści time-lapse łączą siły w ochronie Ziemi What’s up Hong Kong - fotografowie ekstremalni czy szaleńcy łamiący prawo? Pixelstick - poważne narzędzie do malowania światłem Zmiana pory dnia i usuwanie mgły niedługo w Photoshopie 26 lat, 177 krajów, 884 tys. km w jednej wyprawie 76-letniego podróżnika fotografa Zdania, których fotografowie nie znoszą Google wynajęło wielbłąda do zdjęć Street View na pustyni Magiczny Photoshop przyszłości pokazany na filmie Historia fotografa i pilota, którzy gonili wschód słońca Kulisy pracy zawodowego fotografa nagrane z poziomu aparatu Decydujący moment na śmiesznie, czyli zdjęcia uchwycone w samą porę! Oto co się stanie, kiedy sowa spotka kamerę lub aparat przy swojej dziupli Kamerzyści i fotografowie tak blisko sportowców, jak tylko zechcą. Co by się stało? W retuszerskiej pracowni, czyli wywiad z Tomaszem Pluszczykiem Oto sposób w jaki filmowcy nagrywają zwierzęta bliżej, niż kiedykolwiek Najlepsze poklatkowe filmy hyperlapse, jak można znaleźć w Sieci Najbardziej absurdalne prawa w USA zostały sfotografowane Metoda czyszczenia, która zabije każdy aparat. Nie róbcie tego w domu! Nie masz jasnego obiektywu? Z pomocą przyjdą nowe tła Lastolite!