Moment jest tylko jeden - konkurs Leica Street Photo startuje po raz drugi

Moment jest tylko jeden - konkurs Leica Street Photo startuje po raz drugi

Leica Gallery – wernisaż wystawy konkursu „Moment jest tylko jeden” w 2011 roku, fot. Jacek Siwko
Leica Gallery – wernisaż wystawy konkursu „Moment jest tylko jeden” w 2011 roku, fot. Jacek Siwko
Krzysztof Basel
06.07.2012 09:05, aktualizacja: 26.07.2022 20:30

Fotografia uliczna staje się coraz bardziej popularna, także w Polsce. Jeśli uwieczniacie na zdjęciach ulice miast, miejscowości czy wiosek, to macie świetną okazję do pochwalenia się swoimi pracami. Startuje druga edycja konkursu "Leica Street Photo. Moment jest tylko jeden".

Fotografia uliczna staje się coraz bardziej popularna, także w Polsce. Jeśli uwieczniacie na zdjęciach ulice miast, miejscowości czy wiosek, to macie świetną okazję do pochwalenia się swoimi pracami. Startuje druga edycja konkursu "Leica Street Photo. Moment jest tylko jeden".

W tym roku konkurs "Leica Street Photo. Moment jest tylko jeden" polski przedstawiciel Leica Camera prowadzi z Fundacją .DOC, organizatorem wystawy "Street Photography Now. Fotografia uliczna tu i teraz". W ubiegłym roku do konkursu zgłosiły się tysiące uczestników, zatem można się spodziewać, że podobnie będzie i w tym.

Zwłaszcza że nagrody są atrakcyjne: udział w wystawie prezentowanej w Leica Gallery, kolekcjonerska odbitka fotografii mistrza polskiej fotografii ulicznej Bogdana Dziworskiego,oraz nagroda specjalna, ufundowana przez jednego z członków jury – Szymona Szcześniaka – wybrane powiększenie jednej z prac projektu Into the Wild.

Leica Street Photo. Moment jest jeden.
Leica Street Photo. Moment jest jeden.

Zgłoszone zdjęcia będą oceniane przez jury w składzie: Rafał Milach (fotograf), Szymon Szcześniak (fotograf), Joanna Kinowska (kurator, Fundacja .DOC), Katarzyna Żebrowska (kurator, właścicielka galerii Refleksy w Warszawie), Rafał Łochowski (Leica Gallery Warszawa) oraz Kuba Śwircz (kurator).

Fotografie możecie dodawać poprzez aplikację konkursową na Facebooku. Każdy uczestnik po wypełnieniu formularza danych może dodać 1-5 zdjęć o tematyce nawiązującej do fotografii ulicznej. Konkursowe kadry powinny powstać w okresie od 1 sierpnia 2011 r. Zgłoszone prace mogą być oceniane przez innych uczestników czy obserwatorów, można je też „polubić”. To pewne znak czasów, skoro tak prestiżowa marka jak Leica organizuje konkurs fotograficzny na Facebooku. Sami zresztą też chętnie wykorzystujemy ten pomysł.

Konkurs potrwa przez dwa miesiące, do 1 września, a wernisaż wystawy zwycięskich prac i wręczenie nagród odbędzie się 13 września 2012 r. w Leica Gallery w Warszawie.

Wszelkie pytania w sprawie konkursu można przesyłać na adres leica@leicacamera.pl.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)