Konkurs ?The Story Beyond The Still? - znamy pierwszego zwycięzcę

Konkurs ?The Story Beyond The Still? - znamy pierwszego zwycięzcę

Konkurs ?The Story Beyond The Still? - znamy pierwszego zwycięzcę
Konkurs ?The Story Beyond The Still? - znamy pierwszego zwycięzcę
Krzysztof Basel
01.03.2010 19:26, aktualizacja: 01.08.2022 15:27

Znamy już zwycięzcę pierwszego etapu ?The Story Beyond The Still" - konkursu Canon i Vimeo. Jury, ze znanym fotografem Vincentem LaForet na czele, wybrało film "Job Security". Nagranie to kontynuacja pierwszego filmu i historii zamkniętej w jego ostatnim zdjęciu.

Znamy już zwycięzcę pierwszego etapu ?The Story Beyond The Still" - konkursu Canon i Vimeo. Jury, ze znanym fotografem Vincentem LaForet na czele, wybrało film "Job Security". Nagranie to kontynuacja pierwszego filmu i historii zamkniętej w jego ostatnim zdjęciu.

?The Story Beyond The Still? to konkurs przygotowany przez firmę Canon oraz Vimeo specjalnie dla fotografów z USA kręcących filmy swoimi lustrzankami. Na laureatów czekają Canony 7D lub 5D Mark II oraz możliwość współpracy przy produkcji krótkiego filmu z Vincentem LaForet ? znanym fotografem oraz reżyserem.

Pierwsze nagranie w konkursie zaprezentował znany fotograf i propagator filmów z lustrzanek Canona - Vincent LaForet. Jego nagranie "The Cabbie" opowiedziało historię, która zakończyła się konkretnym zdjęciem. Uczestnicy kolejnego etapu mieli za zadanie kontynuować jego opowieść bazując właśnie na ostatnim kadrze filmu LaForeta.

Jury wybrało właśnie najlepszy film pierwszego etapu konkursu. Zwyciężyło nagranie "Job Security" Josha Thackera i Briana Slatera. Autorzy wykorzystali dwa aparaty: Canon 7D oraz 5D Mark II. Film powstał w w 2 tygodnie.

Poziom nagrań zgłaszanych do konkursu jest bardzo wysoki. To niesamowite, jak duże możliwości dają współczesne lustrzanki z funkcją kręcenia filmów. W takich sytuacjach zawsze zastanawiam się, dlaczego Nikon pozostaje w tej kwestii tak daleko w tyle. Nie tylko z jakością filmów z oferowanych przez niego lustrzanek, ale także z promocją tych funkcji. Konkurs ?The Story Beyond The Still" to świetny przykład bardzo dobrej i skutecznej promocji, której niestety Nikonowi brakuje.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)