Sigma A 24-35 mm f/2 DG HSM - jasny, szerokokątny zoom do pełnej klatki

Sigma A 24-35 mm f/2 DG HSM to nowy, jasny, szerokokątny zoom ze stałym światłem dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek.

Sigma A 24-35 mm f/2 DG HSM

Sigma A 24-35 mm f/2 DG HSM

Sigma A 24-35 mm f/2 DG HSM

Sigma zaprezntowała nowy, jasny obiektyw zoom 24–35 mm, f/2 do lustrzanek pełnoklatkowych. Może zakres zooma nie jest oszałamiający ale pokrywa najbardziej klasyczne ogniskowe 24, 28 i 35 mm. Elementem, który wyróżnia obiektyw Sigma A 24–35 mm f/2 DG HSM jest jego jasność f/2 w całym zakresie ogniskowych.

Sigma A 24-35 mm f/2 DG HSM

Jak przystało na jasny zoom Sigma A 24–35 mm f/2 DG HSM jest konkretnym obiektywem, waży 940 g, a jego wymiary to 88×123 mm, średnica filtra 82 mm.

Budowa optyczna to 18 soczewek w 13 grupach. W obiektywie zastosowano także 9-listkową przysłonę, która ma zapewnić ładne rozmycie tła. Soczewki zostały także pokryte powłoką Sigma Super Multi-Layer, która redukuje bliki i flary. Autofokus jest napędzany cichym silnikiem Hyper Sonic Motor, który umożliwia manuale przeostrzanie.

Minimalna odległośc ostrzenia to 28 cm co daje powiększenie 1:4,4 x. Obiektyw będzie dostępny z mocowaniem Canon, Nikon i Sigma. Obiektyw będzie kompatybilny z Sigma USB Dock, który umożliwia dostosowanie obiektywu między innymi pod względem back i front focusa. Jeszcze nie znamy jego ceny, ani terminów dostępności.

Zobacz również: Nikon D3200 - test

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Sprzęt:

Canon PowerShot G3 X - superzoom z dużą matrycą i manualnymi ustawieniami Duża aktualizacja Adobe Creative Cloud 2015 Hasselblad Lusso - kolejny aparat Sony w ekskluzywnej obudowie Sony RX100 IV - aż 16 kl./s i filmy 4K w kieszonkowej obudowie Sony A7R II – bezlusterkowiec z pełnoklatkową matrycą 42,4 Mpix BSI CMOS i filmami 4K Leica Q - kompaktowa pełna klatka z obiektywem 28 mm f/1.7, autofokusem i Wi-Fi Phase One XF - średni format z nowym systemem AF Westcott Ice Light 2 - przenośne, miękkie światło ciągłe do fotografii i filmu Enfojer - ciekawy pomysł na ciemnię do smartfona Zemsta NRD po latach, czyli tryplety z przekorygowaną aberracją sferyczną Summilux-M 28 mm f/1.4 ASPH - jasny, szeroki kąt do systemu M Panasonic Lumix G7 – nowy bezlusterkowiec z filmami 4K Fujinon XF 90 mm f/2 R LM WR - jasny uszczelniony teleobiektyw do portretów Capture Pro - bardzo udany projekt Kickstartera Nowy Canon 50mm f/1.8 STM kontra stara pięćdziesiątka - porównanie AF i głośności Adapter Kipon Canon EF na Mikro Cztery Trzecie oferuje naprawdę szybki autofokus M.Zuiko 7-14 mm f/2.8 i 8 mm Fisheye f/1.8 – najjaśniejszy fisheye i szeroki kąt Olympus OM-D E-M5 Mark II Limited Edition – 7000 sztuk tytanowej wersji kolekcjonerskiej Aktualizacja oprogramowania dla Fujifilm X-T1, która wnosi wiele ważnych poprawek Canon EF 50 mm f/1.8 STM już oficjalnie. Znamy polską cenę Ognia!!! Canon 50 mm f/1.8 STM - pierwsze zdjęcia przystępnej cenowo i jasnej pięćdziesiątki Wadliwe matryce w lustrzankach Canon EOS 750D i 760D Historia o tym, jak Sony zarabia na 40% aparatów na rynku

Popularne w tym tygodniu:

iPhone X, iPhone 8 i iPhone 8 Plus - wszystko o ich nowych aparatach fotograficznych Nikon: "Jeśli stworzymy bezlusterkowca to będzie to aparat pełnoklatkowy" Workflow fotografa od A do Z, czyli krótki film o tym jak moja praca wygląda od kuchni Sony RX10 IV - potężny zoom, szybki AF z detekcją fazy i aż 24 kl./s Legendarna Yashica zapowiada powrót na rynek aparatów Nadchodzi GoPro HERO 6 z filmami 4K 60 kl./s Tamron 100-400 mm f/4.5-6.3 Di VC USD - nowy telezoom do pełnoklatkowych lustrzanek Phase One IQ3 100MP Trichromatic obiecuje nową jakość w reprodukcji kolorów Profoto A1 - nowa lampa studyjna i reporterska w jednym Kodak Printomatic, czyli nowy kompakt z wbudowaną drukarką Fujifilm X-E3 - nowy bezlusterowiec ze średniej półki. Ma filmy 4K i ekran dotykowy z obsługą gestami Nowe obiektywy Fujifilm - makro z powiększeniem 1:1 do systemu X oraz standard do średniego formatu