Zeiss Batis 18 mm f/2,8 - szeroka stałka do pełnoklatkowych bezlusterkowców Sony

Batis 18 mm f/2,8 to najnowszy obiektyw legendarnego Zeissa dedykowany do pełnoklatkowych bezlusterkowców Sony. Użytkownicy systemu E zyskają super ostry, szerokokątny obiektyw z AF i nowoczesnym wyświetlaczem OLED. Znamy cenę.

Batis 18 mm f/2.8

Batis 18 mm f/2.8

Najnowszy obiektyw Zeiss to model z najszerszą ogniskową w serii Batis, czyli konstrukcji dla aparatów Sony z mocowaniem E.

Batis 18 mm f/2.8

Superszeroki obiektyw składa się z 11 elementów w 10 grupach i bazuje na optycznej konstrukcji Distagon. Posiada cztery soczewki asferyczne, a pozostałe siedem jest wykonanych ze specjalnych gatunków szkła. Pływające elementy konstrukcji pozwalają zawsze osiągnąć wysoką jakość obrazu w ostrzeniu od minimalnej odległości do nieskończoności. Obiektyw waży 330 g.

Rodzina obiektywów Batis

Podobnie, jak pozostałe modele z tej serii, czyli 25 mm f2 i 85 mm f/1,8, nowy 18 mm f/2,8 jest wyposażony w innowacyjny wyświetlacz OLED, który pokazuje odległość ogniskowania i głębię ostrości.

Obiektyw ma oferować szybki, cichy napęd autofocusa. Oprócz AF, poręczny, gumowy pierścień umożliwia precyzyjne ręczne ustawienie ostrości. Obiektywy Zeiss Batis są wyposażone w specjalne uszczelki, które pozwalają na robienie zdjęć w ekstremalnych warunkach pogodowych. Obiektyw będzie dostępny od maja 2016 roku. Sugerowana cena detaliczna będzie wynosiła 6499 zł.

Zeiss Batis 85 mm f/1.8 — test portretówki do Sony A7

Zeiss Batis 85 mm f/1.8 to drugi, testowany przez nas model dedykowany do aparatów Sony. Czy nowa seria jest tak dobra, jak przystało na legendę Zeissa?

Zobacz również: Wideotest Sony NEX-6

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Sprzęt:

Lensbaby Twist 60 to nieźle zakręcone szkło Facebook inwestuje w rynek VR i przedstawia Surround 360, nowe urządzenie do rejestrowania rzeczywistości 755 Mpix, 300 kl./s i modelowanie 3D – to wszystko znajdziemy w nowej kamerze Lytro Czy na Photokinie zobaczymy pełnoklatkowego bezlusterkowca od Canona? Canon vs Nikon - najstarszy konflikt w 2016 roku Impossible Project prezentuje swój pierwszy aparat Hasselblad H6D, czyli powrót do formy: 100 Mpix i filmy 4K na średnim formacie Canon EOS 5D Mark IV w sierpniu, pierwsze plotki na temat Sony A9 Wiemy jak sprawuje się podwójny moduł aparatu w Huawei P9 Nowe lampy Quadralite współpracujące z pomiarem TTL Canona i Nikona Sony UMC-S3C - najmniejsza, pełnoklatkowa kamera filmująca w 4K w ciemnościach. Takie rzeczy tylko w Sony Interwałometr, który pozwoli podejrzeć timelapse jeszcze podczas tworzenia Huawei P9 będzie wspierany przez 2 aparaty Leiki Panasonic GX80 - młodszy brat GX8 w przystępnej cenie Jak sprawdza się ISO 3 280 000 w Nikonie D5 w porównaniu do Sony a7R II? Wiosna w branży. Powstała nowa marka Quadralite, która łączy Quantuum i Genesis Lite. Obiektywy Irix niebawem dostępne w Polsce Nikon D500 bezpośrednim następcą D300S dzięki użytkownikom Czy zobaczymy nowy zoom w serii Sigma ART jeszcze w tym roku? Sony wypuszcza nowego gracza z serii Cyber-shot: RX10 III Sony prezentuje nowe obiektywy z linii FE: 70-300 mm f/4.5-5.6 G OSS oraz 50 mm f/1.8 Nowe lampy reporterskie Pixel i panel LED z funkcją błysku Leica Summilux-TL 35 mm f/1.4 ASPH - nowy obiektyw do systemu Leica T Irix 15 mm f/2.4 - obiektyw do pełnoklatkowych lustrzanek, który spełni marzenia fotografów krajobraz? Fomei Digital PRO X 700 - lampa studyjna z możliwością sterowania ze smartfona

Popularne w tym tygodniu:

Nikon: "Jeśli stworzymy bezlusterkowca, to będzie to aparat pełnoklatkowy" iPhone X, iPhone 8 i iPhone 8 Plus - wszystko o ich nowych aparatach fotograficznych Workflow fotografa od A do Z, czyli krótki film o tym jak moja praca wygląda od kuchni Sony RX10 IV - potężny zoom, szybki AF z detekcją fazy i aż 24 kl./s Legendarna Yashica zapowiada powrót na rynek aparatów Nadchodzi GoPro HERO 6 z filmami 4K 60 kl./s Tamron 100-400 mm f/4.5-6.3 Di VC USD - nowy telezoom do pełnoklatkowych lustrzanek Phase One IQ3 100MP Trichromatic obiecuje nową jakość w reprodukcji kolorów Profoto A1 - nowa lampa studyjna i reporterska w jednym Kodak Printomatic, czyli nowy kompakt z wbudowaną drukarką Fujifilm X-E3 - nowy bezlusterowiec ze średniej półki. Ma filmy 4K i ekran dotykowy z obsługą gestami Nowe obiektywy Fujifilm - makro z powiększeniem 1:1 do systemu X oraz standard do średniego formatu