Canon Speedlite 600EX II-RT - szybsze ładowanie we flagowej lampie

Canon Speedlite 600EX II-RT to najnowsza i najwyżej plasowana lampa reporterska japońskiego producenta. Poprawiono czas ładowania, poza tym Speedlite 600EX II-RT oferuje łączność radiową i kryje ogniskowe od 20 do 200 mm.

Canon Speedlite 600EX II-RT

Canon Speedlite 600EX II-RT

Canon Speedlite 600EX II-RT to lampa reporterska z wyższej półki. Oferuje maksymalną liczbę przewodnią 60 (ISO 100), więc jest najmocniejszą lampą w ofercie Canona.

Canon Speedlite 600EX II-RT

Canon poprawił czasy ładowania co może mieć znaczenie przy zdjęciach seryjnych z błyskiem. Producent chwali się, że na bateriach AA lampa przyspieszyła miedzy 1,1 do 1,5 razy, natomiast z dodatkowym zestawem baterii CP-E4N lampa ładuje się 2 razy szybciej.

Canon Speedlite 600EX II-RT

Poza tym lampa Speedlite 600EX II-RT może komunikować się za pomocą radia i obsługiwać do 5 grup kompatybilnych lamp. Najnowszy Speedlite jest odporny na zachlapania, uproszczono także obsługę.

Canon Speedlite 600EX II-RT

Canon Speedlite 600EX II-RT pojawi się na rynku w czerwcu w cenie 579,99 dolarów.

Zobacz również: 13 aparatów cyfrowych, które pamięta każdy fotograf

Źródło: www.dpreview.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Sprzęt:

Canon EF-M 28mm f/3.5 IS STM Macro będzie wyposażony we wbudowany ring flash Eupidere Buckle - nowe skórzane paski z zamkniętym mocowaniem do aparatów Canon i nie tylko Voigtlander Super Wide-Heliar 15 mm f/4.5 Aspherical III E - szeroki kąt do aparatów Sony Samyang zapowiada dwa nowe szkła z autofokusem – 50 mm f/1.4 oraz 14 mm f/2.8 Jak Pentax stworzył nowoczesną lustrzankę w świecie bezlusterkowców Canon wciąż stabilnie na rynku aparatów premium. Czy ma się z czego cieszyć? Leica M-D prezentuje pierwszy cyfrowy dalmierz bez ekranu LCD Teleskop przymocowany do lustrzanki? Czemu nie! Huawei P9 - pierwsze wrażenia z polskiej premiery Pecet za 4 tysiące dolarów miażdży iMaka w tej samej cenie MonoShot - statyw, monopod, pilot i selfiestick w jednym Miggo Pictar to urządzenie, które może przypaść do gustu użytkownikom iPhone'ów Sony wprowadza drugą generację systemu Optical Disc Archive DJI Matrice 600 - profesjonalny dron do filmowania i fotografowania Edelkrone StandPLUS to znacznie więcej, niż zwykły statyw Za optyką w Huawei P9 nie stoi legendarna Leica. Więc kto? Zobaczcie oficjalne przykładowe zdjęcia z obiektywu Irix 15 mm f/2.4 Oto pierwsze nieoficjalne zdjęcia Fujifilm X-T2 Zeiss Batis 18 mm f/2,8 - szeroka stałka do pełnoklatkowych bezlusterkowców Sony Lensbaby Twist 60 to nieźle zakręcone szkło Facebook inwestuje w rynek VR i przedstawia Surround 360, nowe urządzenie do rejestrowania rzeczywistości 755 Mpix, 300 kl./s i modelowanie 3D – to wszystko znajdziemy w nowej kamerze Lytro Czy na Photokinie zobaczymy pełnoklatkowego bezlusterkowca od Canona? Canon vs Nikon - najstarszy konflikt w 2016 roku

Popularne w tym tygodniu:

Sony zaprezentowało reporterski aparat bezlusterkowy Sony A9 i obiektyw Sony FE 100-400mm f/4.5-5.6 GM OSS 16 obiektywów i 52 megapiksele w kieszeni. Wiemy, jak będzie wyglądał aparat Light L16 Nikon D7500 kontra Nikon D500. Podpowiadamy, który wybrać DJI i Hasselblad znowu razem. Oto latający średni format ze 100 Mpix na pokładzie GoPro Fusion – sferyczna kamera VR, kręcąca w rozdzielczości 5.2 K. Czy to rozwiąże problemy firmy? Instax Square SQ10 pozwoli na cyfrową obróbkę i robienie zdjęć w kwadracie Panasonic TZ90 - kieszonkowy superzoom z 4K i 30-krotnym zoomem Dell UltraSharp 27 to ich pierwszy monitor 4K z HDR i Adobe RGB Fujifilm GF 110 mm f/2 oraz 23 mm f/4 - portretówka i szeroki kąt do średniego formatu Fujifilm GFX Aurora Aperture pokazuje niesamowity, 16-stopniowy, tylny filtr ND do systemu Canona YI 360 VR - osobista kamera do filmów sferycznych 5,7K i streamingu 2,5K LOMOgeek, czyli Borys i przyjaciele rozmawiają o nowościach sprzętowych