© MW

Instagram prezentuje opcje dla profesjonalistów, w tym posty sponsorowane

Instagram zamienia się w potężną platformę biznesową. Początkowa idea powstania aplikacji została zapomniana, a wykupienie go przez Facebooka na pewno nie poprawiło „czystości” sprawy. W przeciągu dwóch ostatnich miesięcy to medium przeszło zmiany, których nie spodziewał się nikt.

Oficjalnie – Instagram przedstawił zestaw narzędziu służący profesjonalistom, o nazwie Instagram Business Tools. Z założenia ma to być coś, co ułatwi pracę osobom zajmującym się prowadzeniem swojego konta w rozumieniu zawodowym. Niebawem zobaczymy profile biznesowe, analizy oraz posty sponsorowane.

Pierwszym przedstawionym narzędziem są Profile Biznesowe. Dzięki temu potencjalni klienci będą mogli się skontaktować z firmą, która ma konto profesjonalne, za pośrednictwem telefonu, wiadomości tekstowej albo e-maila. Dodatkowo wyświetlone zostaną wskazówki dojazdu. Po przestawieniu swojego typu konta na „biznesowe” zyskacie również dostęp do reszty narzędzi.

Kolejne narzędzie służy do prezentowania zachowań użytkowników. Znajdziemy tutaj zasięg widoczności naszych postów, trendy oraz charakterystykę odbiorców – skąd pochodzą, do jakiej grupy wiekowej należą, jakiej są płci i inne. Informacje na ten temat sprawią, że będziemy mogli lepiej dopasować treść postów i docierać do jeszcze szerszego grona odbiorców.

Ostatnią z nowych opcji jest możliwość dodania przycisku akcji do każdego postu, dzięki któremu będzie traktowany jako reklama. Będziemy mogli na przykład sprawić, że po kliknięciu zostanie wyświetlona nasza strona internetowa. Ponadto – przy postach sponsorowanych będziemy mogli ustawić grupę docelową oraz okres trwania reklamy.

Zobacz również: Fotoblogia.pl - największy blog o fotografii w Polsce

Instagram zaczyna coraz bardziej przypominać wizualną wersję Facebooka. Są posty, reklamy, narzędzia dla profesjonalistów… Z mojego punktu widzenia to świetne rozwiązanie jako, że zajmuję się prowadzeniem różnych stron i na pewno ułatwi mi to pracę. Media społecznościowe stanowią obecnie potężny mechanizm promocyjny – nawet, jeśli nie używacie treści sponsorowanych, ale o tym już niedługo.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Sygnały Wi-Fi sfotografowane dzięki mobilnej aplikacji i długiej ekspozycji Wystawa cyklu Marcina Watemborskiego - "epitafium /nad grobem/" - zagości we Wrocławiu Nikon na poważnie myśli o bezlusterkowcu z dużą matrycą “Nibyland” Adama Lacha zostanie zaprezentowany w ramach "Kolekcji Wrzesińskich” Rozpoczął się nabór zgłoszeń do Sony World Photography Awards 2017 Obrazy życia i śmierci w filmie dokumentalnym o Jasonie Howe Od teraz przyjdzie nam płacić za śluby i sesje fotograficzne w Tatrach Steve McCurry komentuje: „Obecnie opowiadam historie obrazem”. Fotograf odniósł się do zarzutów w sprawie fotomanipulacji Kupując obiektywy marki Samyang otrzymacie 5-letnią gwarancję Content-Aware Crop - nowa funkcja, dzięki której Photoshop dorobi kawałek tła za nas Photoshopowy skandal Steve'a McCurry'ego nabiera tempa 7. edycja warsztatów Profi Post Photo Tournee z House of Retouching startuje we wrześniu LandcsapePro prezentuje nowy sposób edycji zdjęć krajobrazowych Peter Lindbergh autorem zdjęć do kalendarza Pirelli 2017 Nikon tnie koszty na całym świecie. Co z tego wyniknie? Canon prezentuje aparat ze 120-megapikselową matrycą Fotograf uwiecznił smugę tęczy zostawioną przez samolot Już jutro startuje wystawa Przemka Chudkiewicza pod tytułem „Ucho” Wachlarz emocji w projekcie studentów Rochester Institute of Technology Gigapikselowy aparat od Google posłuży do fotografowania dzieł sztuki Grzegorz Dembiński przygotowuje album poświęcony uczestnikom Przystanku Woodstock W przyszłym tygodniu startuje pierwsza w Polsce wystawa Sebastiao Salgado Podczas 16. aukcji Fotografii Kolekcjonerskiej sprzedano zdjęcia za prawie 300 000 złotych Miesiąc Fotografii w Krakowie 2016 rozpoczął się pod hasłem „Kryzys? Jaki kryzys?!"

Popularne w tym tygodniu:

Firma Polaroid wykupiona przez polskiego inwestora. Czy nadchodzi natychmiastowa rewolucja? Oto zwycięzcy najbardziej prestiżowego konkursu fotograficznego w Polsce – Grand Press Photo 2017 Nikon D820 - system AF z D5, matryca 45 Mpix. Czy doniesienia się potwierdzą? 500px sprzedało zdjęcia Fotolii i nie podpisało fotografa. Was też to może spotkać Cashback na 100-lecie Nikona. Zaoszczędź 215 zł na body i do 900 zł na obiektywie "Pentax 645Z + obiektyw za 1 zł” - najnowsza promocja Pentax Polska Warsztaty "Portret doskonały" prowadzone przez Wiktora Franko Już teraz możecie otrzymać 860 zł rabatu na aparat Fujifilm X-T2 z gripem Lato z Tamronem – kupując obiektyw statyw lub monopod Valbon kupicie za 1.22 zł Olympus Cashback - to najlepszy moment na kupowanie sprzętu Zapisy na cykle bezpłatnych warsztatów z Fujifilm już ruszyły Targi Photokina przechodzą wielkie zmiany - będą odbywać się co roku