Sony E PZ 18-110 mm f/4 G OSS - obiektyw filmowy z elektryczną regulacją ogniskowej

To szkło zdecydowanie przypadnie do gustu filmowcom pracującym na formacie Super 35 (APS-C). Płynna transfokacja, stabilizacja obrazu w obiektywie oraz uszczelnienia mają zagwarantować dobre efekty.

Sony E PZ 18–110 mm f/4 G OSS to zaawansowany obiektyw dla filmowców z elektryczną regulacją ogniskowej, przeznaczony do aparatów i kamer z sensorem APS-C (Super 35). Ekwiwalent ogniskowych dla pełnej klatki wynosi 27–165 mm, co daje 6,1-krotne powiększenie. 7-listkowa przysłona kołowa, o maksymalnym otworze f/4, pozwoli na uzyskanie płytkiej głębi ostrości oraz stabilnych parametrów ekspozycji.

Obiektyw współpracuje z kamerami i aparatami z mocowaniem Sony E. Należy on do rodziny produktów z linii G, co oznacza najwyższą jakość konstrukcyjną oraz świetny obraz. Znajdziemy tu 18 elementów optycznych w 15 grupach, w tym 6 soczewek asferycznych i 3 ze szkła niskodyspersyjnego. Wszystko to po to, by obiektyw sprostał wymaganiom współczesnych standardów wideo i profesjonalnych produkcji 4K.

W nowym szkle Sony zastosowało technologię konstrukcji Sony SMO (Smooth Motion Optics), co ma sprawić, że obraz podczas ostrzenia będzie pozbawiony niestabilności kąta widzenia (Focus Breathing), nie wystąpią wahania ostrości przy regulacji ogniskowej, a obiektyw ma zachować stałą długość fizyczną przy zmianie parametrów i ostrzenia. Dodatkowo – silniki obiektywu mają działać bardzo cicho, a pierścienie zoomu, przysłony i ostrości chodzą płynnie, co zapewni duży komfort przy produkcjach wideo.

Sony nie zapomniało również o uszczelnieniach tubusu obiektywu. Konstrukcja jest odporna na wilgoć i pył. Wbudowana stabilizacja obrazu Optical SteadyShot pozwoli na zachowanie nieporuszonego obrazu. Szkło jest kompatybilne z telekonwerterami SEL14TC oraz SEL20TC.

Zobacz również: Sony A77 Mark II - test

Obiektyw będzie dostępny w Europie od grudnia 2016 roku. Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Sprzęt:

Sigma wchodzi na rynek obiektywów filmowych z dwoma zoomami – Sigma Cine 18-35 mm T/2 oraz 50-100 mm T/2 Oto 3 nowe obiektywy w rodzinie Zeiss Milvus. Znamy ich ceny i dostępność iPhone 7 i iPhone 7 Plus - wszystko, co wiemy o możliwościach fotograficznych Obiektywy Irix już są dostępne w Polsce. Znamy ich cenę Tak ma wyglądać Canon EOS M5 – nowy bezlusterkowiec Japończyków Chiński obiektyw Yongnuo 35 mm f/2 teraz także w wersji do aparatów Nikon Czy Fujifilm zaprezentuje nowy aparat średnioformatowy na targach Photokina 2016? PRVKE 21 - funkcjonalny plecak zaprojektowany przez pasjonatów fotografii Tamron prezentuje ulepszony profesjonalny teleobiektyw SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2 i dwa nowe telekonwertery Lomo'Instant Automat zmieni wasze podejście do fotografii natychmiastowej DJI Osmo+ - kamera z 7-krotnym zoomem i gimbalemm kontrolowana z iPhone'a Sony wprowadza FE 50 mm F2,8 Macro - nowy obiektyw do makrofotografii w skali 1:1 Canon EOS 5D Mark IV i nowe obiektywy - znamy polskie ceny oraz datę dostępności Fujinon XF 23 mm F2 R WR – uszczelniony, jasny, szeroki kąt Fujifilm X-A3 – bezlusterkowiec z matrycą 24,2 Mpix i dotykowym ekranem do zdjęć selfie Canon EOS 5D Mark IV - kultowa pełna klatka w nowej odsłonie Canon EOS 5D Mark IV - funkcja Dual Pixel Raw umożliwi ustawienie ostrości po wykonaniu zdjęć? Nikon AF-P DX Nikkor 70-300 mm f/4.5-6.3G ED VR - teleobiektywy z nowym silnikiem krokowym QNAP TS-251A i TS-451A - nowe NASy dedykowane fotografom Western Digital WD Gold 10 TB - nowy dysk w wyższej pojemności Samyang 20 mm f/1.8 i 20 mm T/1.9 ED AS UMC - jasny, manualny szeroki kąt do pełnej klatki Hasselblad i Lenovo Moto, czyli kolejny romans legendy ze smartfonem Laowa 12 mm f/2.8 – elegancki jasny maluch, pozbawiony dystorsji Samyang 35 mm f/1.2 ED AS UMC CS i 35 mm T/1.3 ED AS UMC CS - jasne obiektywy do bezlusterkowców

Popularne w tym tygodniu:

Nowy tryb śledzenia oczu w Sony A9 zadziwia dokładnością Quadralite Stroboss 36 - przystępna cenowo, wszechstronna lampa reporterska do bezlusterkowców Phase One IQ3 100MP Achromatic - czyli nowa czarno-biała średnioformatowa przystawka na rynku Olympus TG-5 - twardy kompan wakacyjnych podróży Profoto B1X - nowa, plenerowa lampa błyskowa dla profesjonalistów Sony idzie w szeroki kąt i prezentuje dwa zoomy Sony FE 16-35 mm f/2.8 GM oraz Sony FE 12-24 mm f/4 G Fujifilm X-T2 – test trybu filmowego