Nowy kanał DigitalRev bez Kaia Wonga. Czy przyciągnie fanów fotografii?

Nowy kanał DigitalRev bez Kaia Wonga. Czy przyciągnie fanów fotografii?

Nowy kanał DigitalRev bez Kaia Wonga. Czy przyciągnie fanów fotografii?
Marcin Watemborski
27.12.2016 13:26, aktualizacja: 26.07.2022 18:42

Niedawno z DigitalRev odszedł rozpoznawalny prowadzący program – Kai Wong, dzięki któremu podcast zyskał ogromna popularność. Chwilę po nim swoją rezygnację złożył Lok Cheung, filmowiec i ulubieniec publiczności. Pojawił się właśnie nowy odcinek serii. Czy nowa formuła przypadnie do gustu dawnym fanom?

Era Kaia i Loka w DigitalRev dobiegła końca – dwóch czołowych ulubieńców zwolenników programu odeszło i postanowiło stworzyć swoją serię YouTube'owych filmików. Tymczasem DRTV nie śpi i się nie poddaje. Czy nowy cykl i kanał - „Burst Mode” - oraz nowy prowadzący, zyskają taką popularność jak poprzedni?

Obraz

Na nowym kanale DigitalRev pojawia się nowy prowadzący – redaktor DR, Rick Boost. Według opisu kanału, idea polega na tym, że nowy frontman będzie podróżował ulicami Hongkongu i mówił o fotografii. W pierwszym odcinku nowej serii Rick podjął się tematu kamerek GoPro – skąd wziął się pomysł, jak wyglądały początki, jak wyglądał szybki wzrost popularności firmy oraz nagły upadek. Redaktor jest doświadczonym znawcą tematu rynku fotograficznego, więc przedstawienie jego punku widzenia w filmiku może być naprawdę ciekawe. Oceńcie sami.

Obraz

Firma GoPro pojawiła się na rynku nagle i doskonale trafiła w niszę, produkując łatwe w obsłudze kamerki sportowe w przystępnej cenie, oferujące świetną jakość obrazu. Jej produkty bardzo szybko spotkały się z uznaniem profesjonalistów na całym świecie. Powstanie firmy jest interesujące – jej założyciel, Nick Woodman, zaczynał zbieranie funduszy od sprzedawania naszyjników ze swojego samochodu, po czym pożyczył trochę pieniędzy i stworzył pasek, który pozwolił mu przypiąć kamerkę do ciała podczas surfowania.

Dzięki interesującemu pomysłowi i wierze w siebie, Nickowi udało się zbudować imperium oparte na jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Z czasem, królestwo zaczęło chylić się ku upadkowi, głównie z powodu niezależnych firm, produkujących podobny sprzęt w niższych cenach, a GoPro zaczęło szukać nowych źródeł dochodu. Zwieńczeniem problemów okazało się stworzenie drona Karma, który musiał zostać wycofany ze sprzedaży, ze względu na problemy z utratą mocy. Firma mocno popłynęła na tym błędzie. Na dodatek, firma DJI, będąca liderem rozwiązań związanych z dronami, wprowadziła swój produkt – kieszonkowego drona DJI Mavic Pro, który okazał się być lepszym i tańszym rozwiązaniem.

Trzeba przyznać, że formuła programu znacznie się różni. Rick dość fajnie opowiada o podjętym temacie, aczkolwiek mam wrażenie, że jest to trochę na siłę. Patrząc na montaż i sposób przedstawiania treści – póki co, jestem na „nie”. Zdecydowanie wolałem zabawne gagi Kaia, jego nieporadność i przeróżne zadania fotograficzne niż faceta, chodzącego po mieście i gadającego o sprzęcie nawet bez prezentacji jakiegokolwiek modelu.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)