Canon 7D Mark II - zdjęcia przykładowe i porównanie ISO

Podczas konferencji Canona mieliśmy możliwość przetestowania jednej z najgorętszych premier tego roku - Canona 7D Mark II. Zdjęcia przykładowe wykonaliśmy przy użyciu obiektywów Canon 18-135/3.5-5.6 IS STM i Canon 24-70/2.8 L II.

Canon 7D Mark II został wyposażony w dwa procesory Digic 6 oraz nową matrycę CMOS APS-C o rozdzielczości 20,2 Megapikseli.
Wszystkie zdjęcia w pełnej rozdzielczości znajdziecie na naszym profilu w serwisie Flickr
18 mm, 1/2000 s, f/4, ISO 100, 0.5 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej

Canon 7D Mark II został wyposażony w dwa procesory Digic 6 oraz nową matrycę CMOS APS-C o rozdzielczości 20,2 Megapikseli.
Wszystkie zdjęcia w pełnej rozdzielczości znajdziecie na naszym profilu w serwisie Flickr

Nowością jest również nowy układ AF z 65 punktami krzyżowymi. Po kilkunastu minutach fotografowania skoczków na trampolinie już jesteśmy w stanie stwierdzić, że działa świetnie!
135 mm, 1/1500 s, f/5.6, ISO 800, 0.5 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej

Nowością jest również nowy układ AF z 65 punktami krzyżowymi. Po kilkunastu minutach fotografowania skoczków na trampolinie już jesteśmy w stanie stwierdzić, że działa świetnie!

Nie sposób również nie wspomnieć o szybkości wykonywania zdjęć seryjnych, która wynosi 10 kl./s. Przy zapisie RAW, aparat robi aż 31 zdjęć, natomiast decydując się na zapis JPG, ogranicza nas tylko pojemność karty.
135 mm, 1/6000 s, f/5.6, ISO 800, 0.5 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej

Nie sposób również nie wspomnieć o szybkości wykonywania zdjęć seryjnych, która wynosi 10 kl./s. Przy zapisie RAW, aparat robi aż 31 zdjęć, natomiast decydując się na zapis JPG, ogranicza nas tylko pojemność karty.

Wszystkie zdjęcia zrobione były w trybie JPG przy maksymalnej jakości zapisu. Są to fotografie z egzemplarza przedprodukcyjnego, więc finalnie, fotografie mogą delikatnie się różnić. Mamy również pliki RAW, natomiast obecnie nie obsługuje ich żaden program.
67 mm, 1/2000 s, f/4.5, ISO 400, 0.5 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej

Wszystkie zdjęcia zrobione były w trybie JPG przy maksymalnej jakości zapisu. Są to fotografie z egzemplarza przedprodukcyjnego, więc finalnie, fotografie mogą delikatnie się różnić. Mamy również pliki RAW, natomiast obecnie nie obsługuje ich żaden program.

Aparat przetestowaliśmy w warunkach wieczornych podczas spaceru po Kolonii - zdjęcia znajdziecie poniżej.
93 mm, 1/500 s, f/5.6, ISO 200, 0.5 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej

Aparat przetestowaliśmy w warunkach wieczornych podczas spaceru po Kolonii - zdjęcia znajdziecie poniżej.

93 mm, 1/1000 s, f/5.6, ISO 400, 0.5 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej

Zobacz również: Używanie X-Rite Color Checker do kalibracji aparatu

93 mm, 1/2000 s, f/5.6, ISO 800, 0.5 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
93 mm, 1/4000 s, f/5.6, ISO 1600, 0.5 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
93 mm, 1/8000 s, f/5.6, ISO 3200, 0.5 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
135 mm, 1/8000 s, f/5.6, ISO 3200, 0.5 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
135 mm, 1/8000 s, f/5.6, ISO 6400, 0.5 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
18 mm, 1/2000 s, f/4, ISO 100 | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
18 mm, 1/1000 s, f/4, ISO 100, 0.5 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
135 mm, 1/3000 s, f/5.6, ISO 800 | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
18 mm, 1/1000 s, f/5.6, ISO 100 | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
113 mm, 1/500 s, f/8, ISO 100 | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
64 mm, 1/500 s, f/8, ISO 100, -0.33 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
64 mm, 1/320 s, f/5, ISO 100, -0.33 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
70 mm, 1/125 s, f/2.8, ISO 4000 | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
24 mm, 1/30 s, f/2.8, ISO 4000 | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
39 mm, 1/60 s, f/2.8, ISO 4000, 1 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
70 mm, 1/50 s, f/2.8, ISO 6400, 1 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
50 mm, 1/160 s, f/4.5, ISO 16000, 1 EV | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
24 mm, 1/10 s, f/2.8, ISO 3200 | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
24 mm, 1/20 s, f/2.8, ISO 6400 | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
24 mm, 1/40 s, f/2.8, ISO 12800 | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
24 mm, 1/80 s, f/2.8, ISO 25600 | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
24 mm, 1/160 s, f/2.8, ISO 51200 | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
65 mm, 1/200 s, f/4, ISO 12800 | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej
33 mm, 1/800 s, f/3.2, ISO 16000 | Zdjęcia pochodzą z egzemplarza aparatu w wersji przedprodukcyjnej

Zobacz więcej artykułów z serii: Testy lustrzanek

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy:

Tamron SP 90mm F/2.8 Di MACRO VC USD (F017) - solidne macro wśród mocnej konkurencji [recenzja] Panasonic Lumix GF5 - pierwsze wrażenia [galeria] Statyw Manfrotto Compact - przyjaciel tanich linii lotniczych [test] TEST: Kolejna jasność u Olympusa, czyli M.Zuiko 25 mm f/1.2 Pro Sony A7 II - troszkę po nowemu [test] Panasonic Lumix GM5 – miniaturyzacja bez kompromisów [test] Instax mini LiPlay - stylowy towarzysz imprez Olympus E-P2 - test część 1 Panasonic Lumix GH2 - pierwsze wrażenia okiem filmowca Joby Gorillapod SLR-Zoom czyli małpa trzymająca lustrzankę z zoomem Affinity Photo - czy Adobe ma powody do obaw? [recenzja] Sony RX100 III - pierwsze wrażenia i zdjęcia testowe