Natura, czarnobiel i długi czas naświetlania nadają dramaturgii zdjęciom George’a Digalakisa

Doskonałe portfolio George’a Digalakis jest umiejscowione gdzieś miedzy światem przyrody, a surrealistyczną sztuką. Jego zdjęcia dryfują między spokojem i tajemniczą melancholią. Pozwalają widzowi zagubić się w prezentowanej scenerii i uwolnić podświadomość.

George Digalakis łączy w swojej twórczości upodobanie do minimalizmu, piękna natury oraz fotografii krajobrazowej. Jego wyrafinowane ujęcia samotnych drzew, zamglonych horyzontów oraz klimatycznych widoków są prawdziwymi arcydziełami kompozycyjnymi.
© George Digalakis / www.digalakisphotography.com

George Digalakis łączy w swojej twórczości upodobanie do minimalizmu, piękna natury oraz fotografii krajobrazowej. Jego wyrafinowane ujęcia samotnych drzew, zamglonych horyzontów oraz klimatycznych widoków są prawdziwymi arcydziełami kompozycyjnymi.

Digilakis często sięga po zabieg wykluczenia pewnych elementów z obrazu, na przykład wody, która na zdjęciach wygląda niczym mistyczna poświata lub podkreśla ich eteryczność. Żywioł, którym jest woda, bardzo często pojawia się w pracach artysty, podobnie jak u wielu malarzy dzieje się to z płynącymi po niebie chmurami.
© George Digalakis / www.digalakisphotography.com

Digilakis często sięga po zabieg wykluczenia pewnych elementów z obrazu, na przykład wody, która na zdjęciach wygląda niczym mistyczna poświata lub podkreśla ich eteryczność. Żywioł, którym jest woda, bardzo często pojawia się w pracach artysty, podobnie jak u wielu malarzy dzieje się to z płynącymi po niebie chmurami.

Dodatkiem do samotniczych krajobrazów i klimatycznych środowisk jest ładunek emocjonalny oraz wizja artystyczna twórcy. Stanowi to podstawę jego podejścia do sztuki fotograficznej, która znajduje ujście w czarno białych, przeważnie kwadratowych, minimalistycznych kadrach.
© George Digalakis / www.digalakisphotography.com

Dodatkiem do samotniczych krajobrazów i klimatycznych środowisk jest ładunek emocjonalny oraz wizja artystyczna twórcy. Stanowi to podstawę jego podejścia do sztuki fotograficznej, która znajduje ujście w czarno białych, przeważnie kwadratowych, minimalistycznych kadrach.

Kreatywną techniką, wykorzystywaną prze Digalakisa, jest fotografowanie na długich czasach otwarcia migawki, co skutkuje „odsunięciem obrazów od rzeczywistości”, jak tłumaczy artysta. Ten sposób rejestrowania obrazów pozwala fotografowi również na „nie tylko zobaczenie otoczenia, ale również poczucie scenerii i zwizualizowanie końcowego obrazu”.
© George Digalakis / www.digalakisphotography.com

Kreatywną techniką, wykorzystywaną prze Digalakisa, jest fotografowanie na długich czasach otwarcia migawki, co skutkuje „odsunięciem obrazów od rzeczywistości”, jak tłumaczy artysta. Ten sposób rejestrowania obrazów pozwala fotografowi również na „nie tylko zobaczenie otoczenia, ale również poczucie scenerii i zwizualizowanie końcowego obrazu”.

Połączenie aspektów technicznych z estetyką i przekazem emocjonalnym poskutkowało stworzeniem cudownych obrazów, miłych dla oka odbiorcy. George Digalakis to fotograf, który jest w swojej pracy bardzo konsekwentny i wie doskonale, jak wykorzystać to, co daje mu natura i co podsyła w wyobraźni jego umysł.
© George Digalakis / www.digalakisphotography.com

Połączenie aspektów technicznych z estetyką i przekazem emocjonalnym poskutkowało stworzeniem cudownych obrazów, miłych dla oka odbiorcy. George Digalakis to fotograf, który jest w swojej pracy bardzo konsekwentny i wie doskonale, jak wykorzystać to, co daje mu natura i co podsyła w wyobraźni jego umysł.

Więcej zdjęć znajdziecie na stronie autora.
© George Digalakis / www.digalakisphotography.com

Więcej zdjęć znajdziecie na stronie autora.

Zobacz również: Wiosenne portrety. Jak zrobić dobre zdjęcia w plenerze?

© George Digalakis / www.digalakisphotography.com
© George Digalakis / www.digalakisphotography.com
© George Digalakis / www.digalakisphotography.com
© George Digalakis / www.digalakisphotography.com
© George Digalakis / www.digalakisphotography.com
© George Digalakis / www.digalakisphotography.com
© George Digalakis / www.digalakisphotography.com
© George Digalakis / www.digalakisphotography.com
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Inspiracje:

Magia dobrego zdjęcia tkwi w oczach, zwłaszcza jak jest ich kilka par. Ireneusz "Irass" Walędzik opowiada o swoich bliskich spotkaniach z przyrodą To jeden z najstarszych podwodnych autoportretów świata. Powstał w 1899 r. i wymagał masę pracy Arne Svenson podglądał z aparatem sąsiadów z bloku naprzeciwko. Uchwycił zaskakujące chwile Oliwia Papatanasis i jej pełne pasji do życia fotografie podróżnicze Oto co się dzieje, kiedy świetny fotograf krajobrazu zabiera się za zdjęcia ślubne Powstanie, jego ludzie i Warszawa - o tym opowiada projekt "Teraz '44" Fotografia mody i ochrona środowiska, czyli afrykańskie portrety modelek ubranych w śmieci Królewski retusz z Krakowa Tak wyglądają nowoczesne zdjęcia rodzinne! Ojciec wkleja zdjęcie swojego syna w bajkowe scenerie Najbardziej absurdalne prawa w USA zostały sfotografowane Daniel Kordan i jego bajeczna gwiezdna tęcza, którą sfotografował na odludnych terenach Boliwii Fotograf spędził 3 tygodnie z kłusownikami... mamutów Współczesna, pompatyczna architektura na terenie byłego ZSRR Artysta łączy obiekty codziennego użytku w zabawnych kolażach Czy wizja Wrześni według Adama Lacha dekonstruuje utopijną wizję niewielkich miast? Niepokojące wizje paraliżu sennego na zdjęciach Nicolasa Bruno Fotograf Chris Crisman pokazuje, jak kobiety radzą sobie w "męskich zawodach" Surrealistyczne autoportrety Flory Borsi, czyli zwierzęcy zew i kobieca delikatność w jednym Dziewczyna Mikaela wciąż ucieka przed aparatem, ale mimo to wygląda świetnie Marina Amaral ożywia stare fotografie. Na jej pracach czarno-biały świat wygląda, jak z bajki Fotograf ujął na portretach dysonans poznawczy swojej trzeźwości Frank Machalowski przywołuje w swoich zdjęciach duchy przeszłości Fotografia przyrodnicza stała się jej językiem, a szepty zwierząt narzędziem komunikacji Sebastian Janicki tłumaczy, jak dostrzec niedostrzegalne

Popularne w tym tygodniu:

Drzewa przewrócone przez orkan. Stworzyły fantastyczną kompozycję do zdjęcia Kiedyś i dziś – mężczyzna wkleił dorosłego siebie na zdjęcia z dzieciństwa. Wyszło świetnie! Magiczne, poetyckie portrety na gorącej Kubie to specjalność Gillian Hyland Magia dobrego zdjęcia tkwi w oczach, zwłaszcza jak jest ich kilka par. Ireneusz "Irass" Walędzik opowiada o swoich bliskich spotkaniach z przyrodą Zdjęcie z lądowania na Księżycu to prawda czy wielka mistyfikacja? 65-letnia kobieta odtwarza znane obrazy w fantastyczny sposób Usunął ze zdjęcia dźwig, którego nikt nie chciał wymazać. Zobacz jak retuszował obraz krok po kroku Pogodna, kolorowa wiosna 1937 roku w Berlinie. Ulice pełne swastyk, żołnierzy i... spokoju Współczesna para nomadów podróżuje po świecie i ujmuje to w piękny sposób. Mieliśmy okazję zamienić z nimi kilka słów Roni Landa sfotografowała interesującą martwą naturę, zrobioną z... mięsa?! Evija Laivina fotografuje ludzi z dziwnymi ”gadżetami upiększającymi” z eBaya Na pierwszy rzut oka to zdjęcia wspaniałych kwiatów. W rzeczywistości to kompozycje z nagich, ludzkich ciał