Płatki śniadaniowe, słodycze i zdjęcia mody. Co mogło się nie udać?
Jeśli połączymy miłość do jedzenia z estetyczną ucztą mody, otrzymamy coś niesamowitego. Zobaczcie, jak wyszło to w projekcie Unstain Your Style.
Wiedzieliście o tym, że prawie każdego dnia roku jest „święto” jakiegoś jedzenia? Dla przykładu – 1 stycznia jest „Dzień Spaghetti” (odważnie!), natomiast 14 marca jest „Międzynarodowy dzień czipsa ziemniaczanego”. Lista ciągnie się przez cały rok.
Agencja DDB postanowiła zrobić bardzo nietypową kampanię dla firmy Cotton Inc, która zwizualizuje świętowanie dnia jedzenia codziennie. Stylistka jedzenia Michelle Gatton oraz stylistka odzieżowa Alison Lewisand połączyły swoje siły w naprawdę interesującym projekcie. Za zdjęcia odpowiedzialny był Jimmy Marble.
Zdjęcia zostały zrealizowane w ramach kalendarza oraz plakatów. Firma Cotton Inc udostępnia je również na swoich kanałach w mediach społecznościowych, co spotyka się z ogromnym uznaniem konsumentów.
Więcej o całym projekcie dowiecie się na stronie internetowej.