Quadralite Reporter 200 TTL - studio fotograficzne w lampie reporterskiej

Quadralite Reporter 200 TTL to połączenie najlepszych cech lampy reporterskiej i studyjnej. W niedużym opakowaniu Reporter 200 TTL kryje dużą moc, tryb TTL oraz HSS i pozwala na 500 błysków z pełną mocą.

Quadralite Reporter 200 TTL

Quadralite Reporter 200 TTL

Quadralite Reporter 200 TTL to mocna (200 Ws), kompaktowa lampa błyskowa zasilana z akumulatora, która jest wyposażona w odbiornik radiowy systemu Quadralite Navigator X. Lampa zapewnia wysoką jakość światła znaną do tej pory z typowych lamp studyjnych, pozwala również na wykorzystywanie szeregu modyfkatorów światła Quadralite Reporter takich jako softbox, beautydish, parasolki itd. Reporter 200 TTL jest czterokrotnie mocniejszy niż standardowe lampy reporterskie znanych marek, a jednocześnie nie odbiega od nich rozmiarami ani ciężarem. Lampa pozwala na precyzyjną regulację energii błysku w zakresie 8 stopni przysłony (1/1 – 1/128).

Quadralite Reporter 200 TTL

Reporter 200 TTL jest zgodny z systemami automatycznego pomiaru światła błyskowego TTL stosowanego w lustrzankach i bezlusterkowcach takich marek jak: Canon, Nikon, Sony, Fujiflm, Olympus i Panasonic. Oczywiście wymagane jest zastosowanie dedykowanego nadajnika Navigator X. Lampa komunikując się z aparatem sama dobiera odpowiednią energię błysku, aby zapewnić poprawnie naświetlone zdjęcie.

Quadralite Reporter 200 TTL

Ponadto Reporter 200 TTL jest wyposażony w funkcję High SpeeddSync (HSS), która umożliwia wykorzystanie oświetlenia błyskowego także przy bardzo krótkich czasach ekspozycji (do 1/8000 s). HSS działa zarówno w trybie automatycznym TTL i manualnym.

Lampa jest nie tylko kompaktowa i wydajna, ale daje dostęp do wielu nasadek i modyfkatorów światła. Nowatorski w tej klasie sprzętu system wymiennych głowic pozwala wybierać pomiędzy dwoma opcjami: standardowym palnikiem wyposażonym w soczewkę fresnela lub głowicą z palnikiem wymiennym typu baredbulb (obie wersje dostarczane są w zestawie). Druga opcja pozwala na wykorzystanie bagnetu systemu Reporter, który pozwala szybko zamontować akcesoria modelujące światło, a także umożliwia łatwą wymianę palnika. Poza tym, opcjonalnie możemy się wyposażyć w panel LED do filmowania.

Quadralite Reporter 200 TTL

Zobacz również: Wykonanie własnego slidera za niewielkie pieniądze

Dwie lampy Reporter 200 TTL mogą być sprzężone w jednostkę o łącznej mocy 400 Ws za pomocą dodatkowej głowicy Reporter 200 Twin Head Sdholder. Quadralite Reporter 200 TTL zasilany jest z niewielkiego, ale bardzo wydajnego akumulatora litowo-jonowego o pojemności 2900 mAh, który po pełnym naładowaniu trwającym około 3 godziny pozwala wykonać do 500 błysków z pełną mocą. Lampa dostarczana jest w poręcznym futerale, wraz z dwiema głowicami, mocowaniem statywowym, ładowarką i akumulatorem.

Quadralite Reporter 200 TTL

Reporter 200 TTL to wydatek 1345 zł, więcej informacji znajdziecie na stronie quadralite.pl

Źródło: quadralite.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Sprzęt:

Nikon D850 – producent opublikował listę rekomendowanych obiektywów Yashica Y35 - powrót legendy do świata fotografii cyfrowej Samyang AF 35 mm f/1.4 FE do systemu Sony E. Szeroki kąt z autofokusem i w dobrej cenie QNAP TS-453BT3 – czterordzeniowy, czterozatokowy NAS z Thunderbolt 3 dla cyfrowych twórców Colorspike nowe podejście do tworzenia kreatywnych efektów oświetleniowych Aputure Light Storm 300D to najmocniejsza lampa LED na rynku Czy Google Clips to aparat fotograficzny przyszłości? Powstał, aby samemu rejestrować nasze życie Nowe obiektywy Laowa do pełnej klatki i Mikro 4/3 już na naszym rynku Quadralite A1 - nowa lampa błyskowa do fotografii mobilnej jest już w Polsce. Znamy jej cenę GoPro HERO 6 - nowa kamera sportowa z filmami 4K 60p, poprawioną stabilizacją i lepszą jakością obrazu BenQ SW271 - profesjonalny, 27-calowy monitor 4K dla fotografów i grafików Profoto A1 - nowa lampa studyjna i reporterska w jednym Nikon: "Jeśli stworzymy bezlusterkowca, to będzie to aparat pełnoklatkowy" Legendarna Yashica zapowiada powrót na rynek aparatów Tamron 100-400 mm f/4.5-6.3 Di VC USD - nowy telezoom do pełnoklatkowych lustrzanek Nadchodzi GoPro HERO 6 z filmami 4K 60 kl./s Phase One IQ3 100MP Trichromatic obiecuje nową jakość w reprodukcji kolorów Workflow fotografa od A do Z, czyli krótki film o tym jak moja praca wygląda od kuchni iPhone X, iPhone 8 i iPhone 8 Plus - wszystko o ich nowych aparatach fotograficznych Sony RX10 IV - potężny zoom, szybki AF z detekcją fazy i aż 24 kl./s Profoto Air Remote TTL-F - wsparcie pomiaru TTL i HSS dla aparatów Fujifilm Kodak Printomatic, czyli nowy kompakt z wbudowaną drukarką Nowe obiektywy Fujifilm - makro z powiększeniem 1:1 do systemu X oraz standard do średniego formatu Fujifilm X-E3 - nowy bezlusterowiec ze średniej półki. Ma filmy 4K i ekran dotykowy z obsługą gestami

Popularne w tym tygodniu:

Koniec z pudełkowym Lightroomem. Oto zupełnie nowy Lightroom CC bazujący na chmurze Leica Thambar-M 90 mm f/2.2 - powrót na rynek obiektywu, który daje bajkowe rozmycie Canon G1X Mark III - aparat kompaktowy z matrycą w rozmiarze APS-C i AF jak w lustrzance Yashica Y35 - powrót legendy do świata fotografii cyfrowej Nikon D850 – producent opublikował listę rekomendowanych obiektywów Irix prezentuje system filtrów prostokątnych Edge 100 Quadralite Reporter 200 TTL - studio fotograficzne w lampie reporterskiej DJI Zenmuse X7 - pierwsza kamera Super 35 mm do filmów lotniczych z drona Milvus 25mm f/1.4 - jasny, manualny szeroki kąt do pełnoklatkowych lustrzanek QNAP TS-453BT3 – czterordzeniowy, czterozatokowy NAS z Thunderbolt 3 dla cyfrowych twórców Samyang AF 35 mm f/1.4 FE do systemu Sony E. Szeroki kąt z autofokusem i w dobrej cenie