Fotograf wysłał kreatywną wizytówkę w... opakowaniu klocków LEGO

Fotograf wysłał kreatywną wizytówkę w... opakowaniu klocków LEGO

Fotograf wysłał kreatywną wizytówkę w... opakowaniu klocków LEGO
Źródło zdjęć: © © Clint Davis / [blog.clintdavis.com](http://blog.clintdavis.com)
Marcin Watemborski
18.05.2018 09:55, aktualizacja: 18.05.2018 11:55

Wyobraźcie sobie, że dostajecie tajemnicze pudełeczko, otwieracie je, a w środku znajduje się wspomnienie dzieciństwa – klocki LEGO z dodatkowym ludzikiem. Nie znam nikogo, kto by się nie ucieszył z czegoś takiego! Na dodatek rozkładówka tez nie jest zwykła, bo są na niej dane fotografa. To dopiero kreatywność!

Clint Davis co roku wysyła kreatywne paczki do bieżących lub potencjalnych klientów. To świetny sposób na przypomnienie o swoim istnieniu w nienachalny i miły sposób. Tegorocznym pomysłem fotografa były klocki LEGO z motywem motoryzacyjnym. Wielu zleceniodawców Clinta jest bardzo zapracowanymi ludźmi, których otaczają niezwykle kreatywni współpracownicy, więc jego kartą przetargową jest właśnie wyobraźnia.

Obraz

Po wielu przemyśleniach, Davis postanowił skupić się na klockach LEGO. Powiedzmy szczerze – kto ich nie kocha? Fotograf zajmuje się profesjonalnie motoryzacją, więc znalezienie odpowiedniego zestawu to strzał w dziesiątkę. Idąc tym tropem, Clint kupił kilkadziesiąt zestawów z czerwonym samochodzikiem z klocków w cenie 3 dolarów za jeden.

Obraz
© © Clint Davis / [blog.clintdavis.com](http://blog.clintdavis.com)

W środku każdego zestawi z pojazdem, znajdowała się oryginalna wkładka. Fotograf postanowił zastąpić ją autorską grafiką, na której pojawiło się zdjęcie jego autorstwa z logo w stylu LEGO. Oprócz niej, były tam 3 małe wydruki zdjęć Clinta. Do każdej paczki był dołączony ludzik, który został specjalnie dostosowany tak, by odpowiadał osobowości klienta fotografa. To naprawdę genialny pomysł, który na pewno na długo zostanie w głowie obdarowanego.

Obraz
© © Clint Davis / [blog.clintdavis.com](http://blog.clintdavis.com)

Podsumowując – Clint wydał około 1200 dolarów na spersonalizowane zestawy dla swoich klientów. Łącznie wyszło ich aż 70. Na pewno wielu z nich ponownie odezwie się do fotografa i zapewni mu zlecenia. Szacunek za to!

Obraz
© © Clint Davis / [blog.clintdavis.com](http://blog.clintdavis.com)
Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)