Znana lodziarnia ma dość zdjęć influencerów. Zapłacą oni podwójnie

Znana lodziarnia ma dość zdjęć influencerów. Zapłacą oni podwójnie

Znana lodziarnia ma dość zdjęć influencerów. Zapłacą oni podwójnie
Marcin Watemborski
08.07.2019 11:25, aktualizacja: 26.07.2022 15:44

Na pewno widzieliście na Instagramie influencerów, którzy pokazują wszystko, wszystkim i wszędzie. Bywa to czasem irytujące, zwłaszcza, gdy chcą oni jakąś usługę w zamian za promocję. Właściciel jednej z lodziarni miał tego dość i znalazł sposób.

W Los Angeles jest jedna z bardziej znanych lodziarni w całych Stanach – CVT Soft Serve. Właściciel ciężarówki często słyszał, że ktoś zrobi zdjęcia lodów z jego ciężarówki z odpowiednim podpisem, gdy dostanie lody za darmo. Ale na miłość boską, przecież facet też musi z czegoś żyć. By poradzić sobie z natrętnymi influencerami, postanowił liczyć ich podwójnie za każdym razem, gdy poproszą o darmową porcję lodów.

CVT Soft Serve to ciężarówka, którą znajdziecie w amerykańskim Los Angeles. Jej historia zaczęła się 15 lat temu i wciąż jest pielęgnowana. Jej właścicielem jest Joe Nicchi, który non stop dostaje zapytania o darmowe lody. Zdenerwowany mężczyzna wrzucił na Instagram zdjęcie, w którym zawarł krótką informację – każdy, kto będzie chciał darmowego loda (wartego 4 dolary), zapłaci 8 dolarów. Swoją drogą – niezła cena…

Myślę, że my fotografowie możemy się trochę utożsamiać z całą sytuacją i może Joe podsunął nam dobre rozwiązanie? Podniesienie cen dla osób, które chcą wykorzystać naszą pracę za darmo, może nauczyć niektórych pokory. Z drugiej stron – zawsze znajdzie się ktoś, kto chętnie wykona robotę za ”promocję w mediach społecznościowych”. Faktycznie – czasem warto to zrobić, ale na sensownych zasadach, a nie w zamian za podpis.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)