Flickr Pro za darmo na trzy miesiące. Czy warto?

Flickr Pro za darmo na trzy miesiące. Czy warto?

Flickr Pro za darmo na trzy miesiące. Czy warto?
Olga Drenda
03.01.2013 17:32, aktualizacja: 26.07.2022 20:22

Popularny serwis przespał swój czas, a teraz stara się powrócić do łask. Czy oferta trzech miesięcy konta premium za darmo to wystarczający prezent na przeprosiny?

Flickr, należący do Yahoo, był przez długi czas dominującym serwisem do publikacji zdjęć i grafiki. Pozwolił się jednak wyprzedzić społecznościowej konkurencji i przespał swoją szansę, zwłaszcza zaniedbując rozwój aplikacji na smartfony. Jej rozbudowana, ulepszona wersja pojawiła się w samą porę – akurat w środku zamieszania wokół niejasnej polityki prywatności serwisu Instagram. Flickr, znany jako przyjazny fotografom (szczególnie w zakresie praw autorskich – można zastrzec sobie, czy i w jakim zakresie zezwalamy na reprodukcję zdjęć), przygotował dla swoich użytkowników jeszcze więcej atrakcji.

Prezentem jest możliwość korzystania z konta Pro przez trzy miesiące za darmo. Dotychczasowa opłata wynosiła 24,95 dol. (ok. 75 zł). To miła niespodzianka zarówno dla użytkowników kont z wykupionym abonamentem, który zostaje przedłużony o dodatkowe 90 dni, jak i wszystkich nowych i powracających użytkowników. Ci będą mieli możliwość poznania na dzień dobry Flickra od najlepszej strony.

Obraz

[solr id="fotoblogia-pl-63194" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://olga.drenda.fotoblogia.pl/1899,najbardziej-niesamowite-zdjecia-sztucznych-ogni-jakie-widzieliscie-galeria" _mphoto="2520923912-fa0fd28b7e-b--f4f7566.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]2497[/block]

Co zyskujemy w wersji premium serwisu? Przede wszystkim nieograniczoną możliwość wgrywania zdjęć do 50 MB, opcję udostępnienia całej biblioteki obrazów (w wersji standardowej widoczne jest 200 ostatnich plików), publikowanie w 60 grupach, downloading własnych zdjęć w wysokiej rozdzielczości, a także wgrywanie i odtwarzanie plików wideo w jakości HD.

Czy warto? Chyba tak – Flickr ma wiele zalet, zarówno jako galeria online, jak i serwis społecznościowy z rozbudowaną opcją komentarzy, wiadomości prywatnych, list znajomych i grup. Nadal wydaje się dobrą opcją do prezentowania i promowania swojego portfolio.

[solr id="fotoblogia-pl-63268" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://fotoblogia.pl/1896,pierwszy-film-poklatkowy-naszych-czytelnikow" _mphoto="zrzut-ekranu-2013-01-3-o-bb65160.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]2498[/block]

Jeśli zapomnieliście na chwilę o Flickrze, być może warto się z nim przeprosić. Szczególnie że w strategii nowej dyrektor Yahoo, Marissy Mayer, serwis ten zajmuje jedno z priorytetowych miejsc, co oznacza zapewne kolejne miłe niespodzianki w przyszłości.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)