Kochasz fotografię uliczną? Weź udział w prestiżowym konkursie

Kochasz fotografię uliczną? Weź udział w prestiżowym konkursie

Emile Bremmer / Flickr
Emile Bremmer / Flickr
Jacek Siwko
29.01.2011 18:01, aktualizacja: 01.08.2022 14:49

London Street Photography Festival 2011 to okazja by zaistnieć w świecie fotografii ulicznej. Zachęcać mogą również nagrody przewidziane dla zwycięzcy. 1000 funtów w gotówce, pokrycie kosztów wyjazdu do Londynu, aparat Olympus Pen oraz czek w wysokości 100 funtów na wydruk swojej książki w Blurb.

London Street Photography Festival 2011 to okazja by zaistnieć w świecie fotografii ulicznej. Zachęcać mogą również nagrody przewidziane dla zwycięzcy. 1000 funtów w gotówce, pokrycie kosztów wyjazdu do Londynu, aparat Olympus Pen oraz czek w wysokości 100 funtów na wydruk swojej książki w Blurb.

Konkurs dzieli się na dwie kategorie. Jedna jest przeznaczona dla studentów mieszkających i studiujących w Wielkiej Brytanii, druga dla wszystkich fotografów na świecie, którzy mają chęć wzięcia udziału w tym prestiżowym konkursie.

Warunkiem przystąpienia do konkursu jest rejestracja na stronie organizatora oraz dokonanie wpłaty w wysokości 30 funtów na rzecz festiwalu fotografii ulicznej w Londynie. Nie warto się jednak szybko zniechęcać, ponieważ każdy z uczestników konkursu otrzyma czek w wysokości 28,95 funta na wydruk swojej książki w Blurb.

Faktyczny koszt udziału to 1,05 funta, skomplikowane prawda? Z jednej strony jest to pewnego rodzaju komplikacja, zwłaszcza jeśli chodzi o udział w konkursie osób spoza Zjednoczonego Królestwa, ale z drugiej strony być może dzięki temu wydrukujemy naszą pierwszą książkę? Lepsza motywacja już się raczej nie zdarzy.

Można zgłosić od 5 do maksymalnie 9 zdjęć, termin nadsyłania prac mija 28 lutego 2011.

Zwycięskie fotografie oraz wyróżnione przez jury konkursu zostaną pokazane na wystawie pokonkursowej podczas festiwalu fotografii ulicznej w Londynie w lipcu 2011.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)