Oto jak fotograf poszukujący pracy może zrobić piorunujące pierwsze wrażenie [wideo]

Oto jak fotograf poszukujący pracy może zrobić piorunujące pierwsze wrażenie [wideo]

Genialny i skuteczny gadżet fotografa poszukującego pracy [wideo]
Genialny i skuteczny gadżet fotografa poszukującego pracy [wideo]
Krzysztof Basel
12.03.2010 12:45, aktualizacja: 01.08.2022 15:26

Fotograf Casey Templeton przygotował świetny gadżet reklamowy, który wysłał do kilkuset agencji w poszukiwaniu pracy. Odzew pracodawców był natychmiastowy. Zobaczcie, co znajduje się w środku pudełka i ile to wszystko kosztowało.

Fotograf Casey Templeton przygotował świetny gadżet reklamowy, który wysłał do kilkuset agencji w poszukiwaniu pracy. Odzew pracodawców był natychmiastowy. Zobaczcie, co znajduje się w środku pudełka i ile to wszystko kosztowało.

Mieszkający w Richmond w USA Casey Templeton zajmuje się głownie fotografią, reklamową. Fotograf do tej pory nie promował się na dużą skalę. Większość pracy zdobywał z polecenia. Aby jednak zrobić krok na przód musiał wykorzystać skuteczny marketing i zainteresować swoją osobą i twórczością najlepsze agencje artystyczne. Twórca postanowił przygotować małe podarunki dla swoich przyszłych potencjalnych klientów, które rozesłał po całym kraju. Oto co znajdowało się w środku:

Reakcje osób, które dostały paczkę były natychmiastowe, a co najważniejsze - bardzo pozytywne. W tej branży trudno dostać pracę tylko przez autopromocję, więc Casey musiał jeszcze osobiście spotkać się z wieloma przedstawicielami, pokazać swoje portfolio i porozmawiać. Ale kreatywny podarunek zrobił mu świetne pierwsze wrażenie i szeroko otworzył drzwi do dalszych możliwości. Oto wypowiedź jednej z osób, które otrzymały wizytówkę fotografa:

"Jako osoba kupująca sztukę dostaję mnóstwo promocyjnych gadżetów. Twój podarunek był tak świetnie zaprojektowany, stworzony i ułożony, że zatrzymała się na chwilę, obejrzała wszystko w pudełku i z chęcią weszłam na twoją stronę. Nie zdziwiłam się, ze twoje prace są tak bardzo przemyślane, innowacyjne i ujmujące, jako zdjęcia promocyjne. Spotkajmy się, jak najszybciej i porozmawiajmy o współpracy :) "

Twórca wykonał ponad 300 sztuk tego rewelacyjnego gadżetu. Zaprojektowanie, przygotowanie i stworzenie podarunków kosztowała ok 15 000 dolarów. Sporo, wizytówki są dopracowane po każdym względem. Jak widać - było warto.

Więcej szczegółów o powstawaniu projektu przeczytacie na stronie Casey Templetona oraz na blogu A Photo Editor.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)