Dołącz do jury w konkursie Hasselblad 2009 Masters

Dołącz do jury w konkursie Hasselblad 2009 Masters

Zdecyduj, kto zwycięzy w konkursie Hasselblad 2009 Masters
Zdecyduj, kto zwycięzy w konkursie Hasselblad 2009 Masters
Krzysztof Basel
08.06.2009 10:00, aktualizacja: 02.08.2022 10:24

Jury konkursu Hasselblad 2009 Masters wybrało 100 finalistów. Ich prace są dostępne w Internecie. Po raz pierwszy każdy z nas ma szansę zagłosować na swojego ulubionego autora. Wyniki zostaną ogłoszone 1 stycznia 2010 roku. Zwycięzcy otrzymają najwyższej klasy sprzęt marki Hasselblad i będą nim musieli wykonać wyjątkowe fotografie w ciągu 4 miesięcy.

Jury konkursu Hasselblad 2009 Masters wybrało 100 finalistów. Ich prace są dostępne w Internecie. Po raz pierwszy każdy z nas ma szansę zagłosować na swojego ulubionego autora. Wyniki zostaną ogłoszone 1 stycznia 2010 roku. Zwycięzcy otrzymają najwyższej klasy sprzęt marki Hasselblad i będą nim musieli wykonać wyjątkowe fotografie w ciągu 4 miesięcy.

100 finalistów zostało wyłonionych spośród 2300 fotografów. Artyści pochodzą w wielu krajów, w tym Chin, Japonii, Rosji, Danii, Szwecji, Indii, Kanady, USA, Włoch, Australii czy Niemiec. W konkursie obowiązuje podział na 10 kategorii tematycznych: architektura, fotografie wydawnicze, moda, sztuka, kategoria ogólna, krajobrazy/natura, portrety, fotografie reklamowe, wschodzące talenty oraz fotografia ślubna.

Po raz pierwszy w historii tego prestiżowego konkursu swój udział wynikach mamy my - Internauci. Każdy może zagłosować na swojego ulubionego fotografa poprzez stronę internetową Hasselblad 2009 Masters. Wyniki głosowania będą pomocą dla jury, do którego należy decydujący głos.

Wyniki poznamy 1 stycznia 2010 roku. Jury ogłosi 10 najlepszych fotografów, którzy otrzymają sprzęt marki Hasselblad i w trakcie 4 miesięcy spróbują wykonać wyjątkowe fotografie.

Prace finalistów konkursu możemy podziwiać do końca roku na stronie Hasselblad 2009 Masters.

Źródło: DCviewsHasselblad

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)