Polscy fotoreporterzy kontra serwis Canona

Polscy fotoreporterzy kontra serwis Canona

Mateusz Gołąb
16.06.2008 13:00, aktualizacja: 02.08.2022 11:12

Właśnie zobaczyłem wpis Jarka Zachwieji na fotografuj.pl o tym, że w internecie zawiązała się nieformalna akcja, mająca na celu zebranie świadectw na nie najlepsze działanie jedynego w Polsce oficjalnego serwisu aparatów firmy Canon. Skarżącymi się na jakoś obsługi i serwisu są fotoreporterzy, którzy we wszystkich serwisach mają z racji wykonywanego zawodu, uprzywilejowaną pozycję. Ale przecież nie warto skupiać się na serwisie jednego Canona!

Chyba każdy serwis z jakim się spotkałem o podobnej ?tematyce? to tragedia. Serwis Apple? Trzymają sprzęt długo, a w ramach bonusa porysują pielęgnowaną klapkę od kochanego MacBooka. Naprawa obiektywu w serwisie Nikona na ul. Postępu? Trzy miesiące czekania na drogiego jak cholera Nikkora 17-55 f/2.8, a w zamian chcieli dać standardowego, plastikowego zooma. Słyszeliście o dobrym firmowym serwisie czegokolwiek? To dajcie namiar.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)