Aktorzy promują nowy film w formie ironicznych zdjęć stockowych
Zdjęcia stokowe są postrzegane jako mało zabawne i pozbawione polotu, chyba że właśnie robimy z nich żarty. W ten sposób wykorzystała ten gatunek fotografii wytwórnia 20th Century Fox.


Wytwórnia filmowa 20th Century Fox wymyśliła ciekawy sposób promocji swojego nowego filmu pt. „Unfinished Business.” Wraz z Getty Images stworzyli serię zdjęć stockowych z Vincem Vaughnem i innymi aktorami w roli głównej. Na zdjęciach widzimy korporacyjną atmosferę z delikatną nutką ironii.

Kampania pojawiła się na stronie Adweek, która poinformowała, że 12 zdjęć zostało stworzonych pod kampanię filmu. Będą udostępniane w grupach po 4 przez kolejne tygodnie w czasie wprowadzania filmu na rynek.

Polska Rodzina Stokowskich może czuć się zazdrosna!


Zdjęcia można bezpłatnie pobrać ze strony Getty Images.


Zobacz również: Polska z drona jest nie do poznania








Ten artykuł ma 5 komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze