Summilux-M 28 mm f/1.4 ASPH - jasny, szeroki kąt do systemu M

Leica zaprezentowała jasny obiektyw szerokokątny Summilux-M 2 8mm f/1.4 ASPH. Przedstawiamy specyfikację i oficjalne zdjęcia przykładowe wykonane tym obiektywem.

Leica Summilux-M 28 mm f/1.4 ASPH

Leica Summilux-M 28 mm f/1.4 ASPH

Leica Summilux-M 28mm f/1.4 ASPH

Leica Summilux-M 28mm f/1.4 ASPH to szerokokątny obiektyw, który poza reportażem znajdzie zastosowanie w fotografii krajobrazu i architektury.

Leica Summilux-M 28mm f/1.4 ASPH

Budowa optyczna to 10 elementów w 7 grupach. Wśród nich znalazły się soczewki szybujące, zmieniające położenie podczas ogniskowania. Poza tym Summilux-M 28mm f/1.4 oferuje 7 soczewek soczewek o częściowo nietypowej dyspersji, które mają zapewnić doskonałą korekcję koloru i soczewkę asferyczną, dzięki zastosowaniu, której obiektyw jest lekki - 440 g i kompaktowy. Minimalna odległość z jakiej możemy wyostrzyć to 0,7 m. W zestawie z obiektywem znajduje się metalowa osłona przeciwsłoneczna. Obiektyw jest wykonywany w dużej mierze ręcznie.

Poniżej galeria zdjęć wykonanych obiektywem Summilux-M 28mm f/1.4 ASPH z możliwością pobrania oryginałów.

Obiektyw Leica Summilux-M 28 mm f/1.4 ASPH w kolorze czarnym anodowanym będzie dostępny od czerwca 2015 w cenie bagatela 23 500 zł.

Zobacz również: Jak wykonać przenośny softbox?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Sprzęt:

Panasonic Lumix G7 – nowy bezlusterkowiec z filmami 4K Fujinon XF 90 mm f/2 R LM WR - jasny uszczelniony teleobiektyw do portretów Capture Pro - bardzo udany projekt Kickstartera Nowy Canon 50mm f/1.8 STM kontra stara pięćdziesiątka - porównanie AF i głośności Adapter Kipon Canon EF na Mikro Cztery Trzecie oferuje naprawdę szybki autofokus M.Zuiko 7-14 mm f/2.8 i 8 mm Fisheye f/1.8 – najjaśniejszy fisheye i szeroki kąt Olympus OM-D E-M5 Mark II Limited Edition – 7000 sztuk tytanowej wersji kolekcjonerskiej Aktualizacja oprogramowania dla Fujifilm X-T1, która wnosi wiele ważnych poprawek Canon EF 50 mm f/1.8 STM już oficjalnie. Znamy polską cenę Ognia!!! Canon 50 mm f/1.8 STM - pierwsze zdjęcia przystępnej cenowo i jasnej pięćdziesiątki Wadliwe matryce w lustrzankach Canon EOS 750D i 760D Historia o tym, jak Sony zarabia na 40% aparatów na rynku Leica M Monochrom (typ 246) – klasyczna czerń i biel w jeszcze wyższej jakości Nowe obiektywy Zeiss do pełnoklatkowych aparatów systemu Sony A Zeiss Batis 25 mm f/2.0 i 85 mm f1.8 - stałki z autofokusem i wyświetlaczem OLED do Sony E Pentax K3 II - nowa flagowa lustrzanka od Ricoha Adobe Lightroom 6 i Lightroom CC: znamy nowe funkcje i ceny Mitakon Speedmaster 85mm f/1.2 - chiński, jasny obiektyw do portretów iPad gigantycznym ekranem aparatu dzięki Manfrotto Digital Director Fujinon XF 16 mm f/1.4 R WR – jasny szerokokątny obiektyw do krajobrazów Technologia multisoczewkowa przyszłością aparatów w smartfonach? Sony HX-90 i WX500 - superzoomy do kieszeni Nikon D4S, D810 i D750 - nowe funkcje wideo w drodze

Popularne w tym tygodniu:

Koniec z pudełkowym Lightroomem. Oto zupełnie nowy Lightroom CC bazujący na chmurze Colorspike nowe podejście do tworzenia kreatywnych efektów oświetleniowych Leica Thambar-M 90 mm f/2.2 - powrót na rynek obiektywu, który daje bajkowe rozmycie Canon G1X Mark III - aparat kompaktowy z matrycą w rozmiarze APS-C i AF jak w lustrzance Yashica Y35 - powrót legendy do świata fotografii cyfrowej Nikon D850 – producent opublikował listę rekomendowanych obiektywów Quadralite Reporter 200 TTL - studio fotograficzne w lampie reporterskiej Irix prezentuje system filtrów prostokątnych Edge 100 DJI Zenmuse X7 - pierwsza kamera Super 35 mm do filmów lotniczych z drona Milvus 25mm f/1.4 - jasny, manualny szeroki kąt do pełnoklatkowych lustrzanek QNAP TS-453BT3 – czterordzeniowy, czterozatokowy NAS z Thunderbolt 3 dla cyfrowych twórców Samyang AF 35 mm f/1.4 FE do systemu Sony E. Szeroki kąt z autofokusem i w dobrej cenie