Ludzi stojących w korku można sfotografować i interesujący sposób

Ludzi stojących w korku można sfotografować i interesujący sposób

Ze wszystkich rzeczy jakie można fotografować, ludzie stojący w środku lata w korku nie wydają się ciekawym tematem. Chris Dorley-Brown wykonał właśnie taki projekt pod koniec lat 80. we wschodnim Londynie. Początkowo było to zamówienie do sfotografowania tematu prywatyzacji Rolls Royce. Co zwróciło uwagę fotografa to korki wokół dzielnicy finansowej.
Ze wszystkich rzeczy jakie można fotografować, ludzie stojący w środku lata w korku nie wydają się ciekawym tematem. Chris Dorley-Brown wykonał właśnie taki projekt pod koniec lat 80. we wschodnim Londynie. Początkowo było to zamówienie do sfotografowania tematu prywatyzacji Rolls Royce. Co zwróciło uwagę fotografa to korki wokół dzielnicy finansowej.
Źródło zdjęć: © © Chris DorleyBrown / [chris3.500px.com](http://chris3.500px.com/#/0)
Marcin Falana
22.06.2015 11:30, aktualizacja: 22.06.2015 13:30

Ludzie w stojący w korku nie są najbardziej fotogenicznym zjawiskiem, tym bardziej warto zobaczyć jak z tego typu zdjęciami poradził sobie profesjonalista pracując na negatywie 6x6 pod koniec lat 80.

Fotograf w czasie dwóch lat zrobił około 8 rolek filmu 6x6 (12 klatek na film), zdjęcia wykonał dwuobiektywowymi aparatami Rolleiflex i Mamiya c33 co zajęło mu w sumie sześć godzin.
Fotograf w czasie dwóch lat zrobił około 8 rolek filmu 6x6 (12 klatek na film), zdjęcia wykonał dwuobiektywowymi aparatami Rolleiflex i Mamiya c33 co zajęło mu w sumie sześć godzin.© © Chris DorleyBrown / [chris3.500px.com](http://chris3.500px.com/#/0)
Chris Dorley-Brown podkreśla zalety pracowania aparatami dwuobiektywowymi co pozwala być trochę bardziej niewidocznym. Ludzie z tymi wizjerami nie są pewni czy patrzysz na nich czy nie, co daje trochę przestrzeni do pracy bez byciem natrętnym.
Chris Dorley-Brown podkreśla zalety pracowania aparatami dwuobiektywowymi co pozwala być trochę bardziej niewidocznym. Ludzie z tymi wizjerami nie są pewni czy patrzysz na nich czy nie, co daje trochę przestrzeni do pracy bez byciem natrętnym.© © Chris DorleyBrown / [chris3.500px.com](http://chris3.500px.com/#/0)
Podczas tych zdjęć fotograf po raz pierwszy pracował na kolorowym negatywie, z którym związał się na kolejne dwie dekady.
Podczas tych zdjęć fotograf po raz pierwszy pracował na kolorowym negatywie, z którym związał się na kolejne dwie dekady.© © Chris DorleyBrown / [chris3.500px.com](http://chris3.500px.com/#/0)
Obraz
© © Chris DorleyBrown / [chris3.500px.com](http://chris3.500px.com/#/0)
Obraz
© © Chris DorleyBrown / [chris3.500px.com](http://chris3.500px.com/#/0)
Obraz
© © Chris DorleyBrown / [chris3.500px.com](http://chris3.500px.com/#/0)
Obraz
© © Chris DorleyBrown / [chris3.500px.com](http://chris3.500px.com/#/0)
Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)