GoPro HERO Session powrót do korzeni

GoPro HERO Session to nowa, jeszcze mniejsza kamerka, która funkcjonalnością wraca do korzeni GoPro, czyli do obsługi jednym przyciskiem.

GoPro HERO Session

GoPro HERO Session

GoPro HERO Session

GoPro zaprezentowało nową , mniejszą (3,8 x 3,8 cm, 74 g.) kamerkę HERO Session. Ten nieduży sześcian mieści w sobie kamerkę, która umożliwia zanurzanie na głębokość 10 m bez specjalnej obudowy. HERO Session obsługujemy jednym przyciskiem, kamerka jest też kompatybilna z istniejącymi już akcesoriami.

HERO Session pozwala na filmowanie w jakości Full HD 1920 x 1080 przy 60 kl./s, oraz 1920 x 1440 30 kl./s lub w standardzie HD 720p 100 kl./s. Może także zapisywać 8-megapikselowe zdjęcia z szybkością do 10 kl./s, oraz w trybie time lapse. HERO Session oferuje także łączność Wi-Fi i Bluetooth.

Bateria ma wystarczać na dwie godziny filmowania, zdjęcia i filmy są zapisywane na karcie microSD do 64 GB. Kamerka HERO Session będzie kosztowała 400 dolarów.

Zobacz również: Test tabletu z Biedronki

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Sprzęt:

Szeroki kąt + makro + shift, czyli Venus Laowa 15 mm f/4 Nikkor DX 16-80 mm f/2.8-4 – spacerowy zoom do lustrzanek DX Nikkor 600 mm f/4 VR i 500mm f/4 VR – nowe, potężne i lżejsze teleobiektywy Nikona Tokina 24-70mm f/2.8 FX - uniwersalny, jasny zoom za 999 dolarów Wypożyczalnia A7, czyli Sony A7 dla każdego za darmo na 3 dni Najnowsze przecieki w sprawie Nikona D5: filmy 4K i czułość ISO 102 400 Sigma A 24-35 mm f/2 DG HSM - jasny, szerokokątny zoom do pełnej klatki Canon PowerShot G3 X - superzoom z dużą matrycą i manualnymi ustawieniami Duża aktualizacja Adobe Creative Cloud 2015 Hasselblad Lusso - kolejny aparat Sony w ekskluzywnej obudowie Sony RX100 IV - aż 16 kl./s i filmy 4K w kieszonkowej obudowie Sony A7R II – bezlusterkowiec z pełnoklatkową matrycą 42,4 Mpix BSI CMOS i filmami 4K Leica Q - kompaktowa pełna klatka z obiektywem 28 mm f/1.7, autofokusem i Wi-Fi Phase One XF - średni format z nowym systemem AF Westcott Ice Light 2 - przenośne, miękkie światło ciągłe do fotografii i filmu Enfojer - ciekawy pomysł na ciemnię do smartfona Zemsta NRD po latach, czyli tryplety z przekorygowaną aberracją sferyczną Summilux-M 28 mm f/1.4 ASPH - jasny, szeroki kąt do systemu M Panasonic Lumix G7 – nowy bezlusterkowiec z filmami 4K Fujinon XF 90 mm f/2 R LM WR - jasny uszczelniony teleobiektyw do portretów Capture Pro - bardzo udany projekt Kickstartera Nowy Canon 50mm f/1.8 STM kontra stara pięćdziesiątka - porównanie AF i głośności Adapter Kipon Canon EF na Mikro Cztery Trzecie oferuje naprawdę szybki autofokus M.Zuiko 7-14 mm f/2.8 i 8 mm Fisheye f/1.8 – najjaśniejszy fisheye i szeroki kąt

Popularne w tym tygodniu:

Colorspike nowe podejście do tworzenia kreatywnych efektów oświetleniowych Canon G1X Mark III - aparat kompaktowy z matrycą w rozmiarze APS-C i AF jak w lustrzance Yashica Y35 - powrót legendy do świata fotografii cyfrowej Czy Google Clips to aparat fotograficzny przyszłości? Powstał, aby samemu rejestrować nasze życie Nikon D850 – producent opublikował listę rekomendowanych obiektywów Leica Thambar-M 90 mm f/2.2 - powrót na rynek obiektywu, który daje bajkowe rozmycie Quadralite Reporter 200 TTL - studio fotograficzne w lampie reporterskiej DJI Zenmuse X7 - pierwsza kamera Super 35 mm do filmów lotniczych z drona QNAP TS-453BT3 – czterordzeniowy, czterozatokowy NAS z Thunderbolt 3 dla cyfrowych twórców Samyang AF 35 mm f/1.4 FE do systemu Sony E. Szeroki kąt z autofokusem i w dobrej cenie Aputure Light Storm 300D to najmocniejsza lampa LED na rynku Koniec z pudełkowym Lightroomem. Oto zupełnie nowy Lightroom CC bazujący na chmurze