Fujifilm X70 - kieszonkowe APS-C [test]

Kompakty premium to aparaty, które w niedużym opakowaniu dają bardzo duże możliwości fotograficzne i świetną jakość zdjęć. Czy najnowszy kompakt Fujifilm X70 także wpisuje się w ten trend? Przekonacie się, czytając nasz test tego nietuzinkowego aparatu.

Ten artykuł ma 5 stron:

Opis

Fujifilm X70 to bardzo ciekawy kompakt premium, który ma wiele do zaoferowania. W niedużym kompakcie znajdziemy 16-megapikselową matrycę X-Trans II w rozmiarze APS-C, która współpracuje z obiektywem dającym ekwiwalent ogniskowej 28 mm i światło f/2.8. Obiektyw jest bardzo płaski i tylko trochę wystaje z korpusu, dzięki czemu X70 ma zaledwie 4,4 cm szerokości, dlatego można go spokojnie nazwać aparatem kieszonkowym.

Mniejszy X70 czerpie bardzo dużo z popularnego modelu X100T. Znajdziemy tu tarczę czasów ekspozycji na górnej ściance i pierścień przysłony wokół obiektywu, więc klasyczne rozwiązanie, jak w aparatach analogowych. Na obu znajdziemy ustawienie A, które umożliwia fotografowanie w trybach PASM. Fujifilm X70 oferuje też gorącą stopkę oraz wbudowaną lampę błyskową. Na górnej ściance znajdziemy też oddzielną tarczę korekty ekspozycji.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Zobacz więcej artykułów z serii: Testy aparatów kompaktowych

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy:

Czy Nikon D850 to rzeczywiście lustrzanka kompletna? Sprawdzamy w praktyce [test + wideo] Olympus OM-D E-M10 Mark III - test nowego bezlusterkowca dla amatorów Nokia N97 jako aparat fotograficzny? Eizo CG2420 - świetne parametry i rewelacyjne wyniki [test] Sony A9, FE 400 mm f/2.8 GM OSS i Puchar Świata w skokach narciarskich Miękki spust migawki, czyli mała rzecz a cieszy Wacom Bamboo P&T - dotyk lekki jak piórko [recenzja] Canon EOS 70D - przykładowe zdjęcia i test Dual Pixel AF Nikon Coolpix P100, czyli ultrazoom bez kompromisów - TEST część 2 Canon EOS 7D Mark II - test funkcji wideo Nikon D4 – profesjonalista w każdym kadrze [wideotest] Canon EF 50 mm f/1.8 STM - niedroga przepustka do poważnej fotografii [recenzja]