Sony UMC-S3C - najmniejsza, pełnoklatkowa kamera filmująca w 4K w ciemnościach. Takie rzeczy tylko w Sony

Firma Sony zaprezentowała najmniejszą, pełnoklatkową kamerę, która oferuje jakość 4K. Sony UMC-S3C wykorzystuje sensor znany z Sony A7S II i ma oferować najwyższą czułość filmów 4K w swojej klasie.

Sony UMC-S3C

Sony UMC-S3C

Sony UMC-S3C to najmniejsza na rynku, pełnoklatkowa kamera 4K, która ma oferować bardzo dobre osiągi w słabym oświetleniu. Poza tym kamera jest bardzo wszechstronna i umożliwia długie nagrywanie oraz 12-megapikselowe zdjęcia w kolorze. Kamera jest dedykowana do monitoringu, filmowania dzikiej przyrody, mapowania krajobrazu, inspekcji czy nadzoru na żywo.

Sony UMC-S3C

Urządzenie możliwia nagrywanie filmów 4K (w kolorze) w zakresie czułości ISO 50 — 409600, co pozwala na filmowanie w oświetleniu na poziomie 0,004 lx. Kamera oferuje bagnet E oraz pełnoklatkową matrycę Exmor znaną z A7S II.

Dzięki zaawansowanym systemom redukcji szumu kamera umożliwia nagrywania właściwie w ciemności, jeżeli bierzemy pod uwagę ludzkie oko. Poza tym krótkie czasy migawki umożliwiają wyraźne uchwycenie tekstu i cyfr.

Sony UMC-S3C waży 400 g i łatwo przymocować ją nawet do ruchomych obiektów. Kamera może być obsługiwana przez terminal zgodny z micro USB. Poza zewnętrznym nagrywaniem oferuje możliwość zastosowania karty pamięci 64 GB, co pozwala na nagranie 125 minut materiału 4K.

Sony A7S II — test pogromcy szumów

Niech niezmieniony wygląd Sony A7S II Was nie zmyli. W tym aparacie zmieniło się dużo więcej, niż tylko cena i nowy znaczek.

Upowszechnienie się takich rozwiązań mogłoby rozwiązać odwieczny problem monitoringów, na których jest coś nagrane, tylko często nie wiadomo co, ze względu na słabą jakość i rozdzielczość obrazu.

Źródło: blog.sony.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Sprzęt:

Carl Zeiss dla mocowań Canona czy Alphy? Co zrobić z 196 megapikselami na matrycy? Kolorowe kompakty Panasonika - FS12, FS62 i FS42 Pod wodę z Panasonikiem GF1 dzięki specjalnej obudowie Fujifilm X-A1 – najtańszy bezlusterkowiec w rodzinie [znamy polskie ceny] Sigma 17-50 mm f/2.8 EX DC OS HSM Instagram na Androida ma być nawet lepszy niż na iOS Islandzki wulkan przez pryzmat Canona 5D Mark II - genialny film Canon EOS 1D-X Mark III: Czy będzie wideo 4K bez cropa i IBIS? Panasonic Lumix DMC-GH2 już w sprzedaży Spróbuj pokazać w konkursie, że moment jest tylko jeden Vintage Cinema Lens Library, czyli dziesiątki starych, filmowych obiektywów do porównania w jednym miejscu