© MW

Instagram prezentuje opcje dla profesjonalistów, w tym posty sponsorowane

Instagram zamienia się w potężną platformę biznesową. Początkowa idea powstania aplikacji została zapomniana, a wykupienie go przez Facebooka na pewno nie poprawiło „czystości” sprawy. W przeciągu dwóch ostatnich miesięcy to medium przeszło zmiany, których nie spodziewał się nikt.

Oficjalnie – Instagram przedstawił zestaw narzędziu służący profesjonalistom, o nazwie Instagram Business Tools. Z założenia ma to być coś, co ułatwi pracę osobom zajmującym się prowadzeniem swojego konta w rozumieniu zawodowym. Niebawem zobaczymy profile biznesowe, analizy oraz posty sponsorowane.

Pierwszym przedstawionym narzędziem są Profile Biznesowe. Dzięki temu potencjalni klienci będą mogli się skontaktować z firmą, która ma konto profesjonalne, za pośrednictwem telefonu, wiadomości tekstowej albo e-maila. Dodatkowo wyświetlone zostaną wskazówki dojazdu. Po przestawieniu swojego typu konta na „biznesowe” zyskacie również dostęp do reszty narzędzi.

Kolejne narzędzie służy do prezentowania zachowań użytkowników. Znajdziemy tutaj zasięg widoczności naszych postów, trendy oraz charakterystykę odbiorców – skąd pochodzą, do jakiej grupy wiekowej należą, jakiej są płci i inne. Informacje na ten temat sprawią, że będziemy mogli lepiej dopasować treść postów i docierać do jeszcze szerszego grona odbiorców.

Ostatnią z nowych opcji jest możliwość dodania przycisku akcji do każdego postu, dzięki któremu będzie traktowany jako reklama. Będziemy mogli na przykład sprawić, że po kliknięciu zostanie wyświetlona nasza strona internetowa. Ponadto – przy postach sponsorowanych będziemy mogli ustawić grupę docelową oraz okres trwania reklamy.

Instagram zaczyna coraz bardziej przypominać wizualną wersję Facebooka. Są posty, reklamy, narzędzia dla profesjonalistów… Z mojego punktu widzenia to świetne rozwiązanie jako, że zajmuję się prowadzeniem różnych stron i na pewno ułatwi mi to pracę. Media społecznościowe stanowią obecnie potężny mechanizm promocyjny – nawet, jeśli nie używacie treści sponsorowanych, ale o tym już niedługo.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Google wyszukuje podobne zdjęcia Zostań ambasadorem Adobe Lightroom. Producent uruchamia specjalny program Matryca EOS-a 1DX Mark II najlepszym sensorem Canona według DxO W końcu zobaczymy lepszą jakość zdjęć na Facebook Messengerze - nawet do 4K! Lekarze i pielęgniarki po dyżurach. Te selfie pokazują twarze prawdziwych bohaterów Polaroid zapowiada coś nowego, wspominając rok 1972. Czy zobaczymy współczesną wersję SX-70? "Etykiety są dla ubrań". Kampania marki odzieżowej przełamuje stereotypy Reklamy modowe wydają się nieszkodliwe. Do czasu... Koniec epoki: ostatnia rolka filmu Kodachrome wywołana Zdjęcie dnia. Giewont nocą. Internauci: aż chce się tam być Pomóżmy znaleźć aparat 83-letniemu panu Erykowi z okolic Trójmiasta VSCO Mobile Presets 01 (MP1) - 58 mobilnych filtrów symulujących analogowy efekt

Popularne w tym tygodniu:

Zdjęcie dnia. Jezioro Aralskie znika na naszych oczach Jaki smartfon wybrać dla siebie?