© MW

Instagram prezentuje opcje dla profesjonalistów, w tym posty sponsorowane

Instagram zamienia się w potężną platformę biznesową. Początkowa idea powstania aplikacji została zapomniana, a wykupienie go przez Facebooka na pewno nie poprawiło „czystości” sprawy. W przeciągu dwóch ostatnich miesięcy to medium przeszło zmiany, których nie spodziewał się nikt.

Oficjalnie – Instagram przedstawił zestaw narzędziu służący profesjonalistom, o nazwie Instagram Business Tools. Z założenia ma to być coś, co ułatwi pracę osobom zajmującym się prowadzeniem swojego konta w rozumieniu zawodowym. Niebawem zobaczymy profile biznesowe, analizy oraz posty sponsorowane.

Pierwszym przedstawionym narzędziem są Profile Biznesowe. Dzięki temu potencjalni klienci będą mogli się skontaktować z firmą, która ma konto profesjonalne, za pośrednictwem telefonu, wiadomości tekstowej albo e-maila. Dodatkowo wyświetlone zostaną wskazówki dojazdu. Po przestawieniu swojego typu konta na „biznesowe” zyskacie również dostęp do reszty narzędzi.

Kolejne narzędzie służy do prezentowania zachowań użytkowników. Znajdziemy tutaj zasięg widoczności naszych postów, trendy oraz charakterystykę odbiorców – skąd pochodzą, do jakiej grupy wiekowej należą, jakiej są płci i inne. Informacje na ten temat sprawią, że będziemy mogli lepiej dopasować treść postów i docierać do jeszcze szerszego grona odbiorców.

Ostatnią z nowych opcji jest możliwość dodania przycisku akcji do każdego postu, dzięki któremu będzie traktowany jako reklama. Będziemy mogli na przykład sprawić, że po kliknięciu zostanie wyświetlona nasza strona internetowa. Ponadto – przy postach sponsorowanych będziemy mogli ustawić grupę docelową oraz okres trwania reklamy.

Zobacz również: Przyszłość fotografii. Premiera Huawei P30

Instagram zaczyna coraz bardziej przypominać wizualną wersję Facebooka. Są posty, reklamy, narzędzia dla profesjonalistów… Z mojego punktu widzenia to świetne rozwiązanie jako, że zajmuję się prowadzeniem różnych stron i na pewno ułatwi mi to pracę. Media społecznościowe stanowią obecnie potężny mechanizm promocyjny – nawet, jeśli nie używacie treści sponsorowanych, ale o tym już niedługo.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Recenzja Wii Fit Photopea to darmowy zamiennik Photoshopa. Musisz to sprawdzić! „Z ojca na syna” - prezentujemy Wam kalendarz Lavazza 2016 ProGrade Digital Recovery Pro umożliwi ci odzyskanie utraconych danych Czy drony DJI to narzędzia szpiegowskie XXI wieku? Poważne zarzuty wobec chińskiej firmy Koniec z Adobe Creative Suite CS6. Co będzie z Lightroomem? Znajdź skradziony aparat w Sieci Wyciekły pierwsze zdjęcia Fujifilm X-Pro 2 Adobe Lightroom 2.7 i Camera RAW 5.7 oficjalnie Pojawił się cień nadziei dla wkładów natychmiastowych Fujifilm FP-100C Szybki jak błyskawica i niezwykle wszechstronny. Nowy edytor ON1 Photo RAW już dostępny Nowe szkolenia informatyczne z dofinansowaniem UE -80%

Popularne w tym tygodniu:

Nie żyje fotografka Beatlesów. Astrid Kirchherr miała 81 lat Adobe MAX 2020 odbędzie się on-line. Dostęp za darmo Adobe Premiere Pro 14.2 zyskuje potężne wsparcie kart graficznych NVIDIA Capture One 20 w specjalnej wersji do aparatów marki Nikon Zostań ambasadorem Adobe Lightroom. Producent uruchamia specjalny program