Instagram wprowadził kolejne wielkie zmiany - wchodzi dobór treści do użytkownika

Instagram wprowadził kolejne wielkie zmiany - wchodzi dobór treści do użytkownika

Instagram wprowadził kolejne wielkie zmiany - wchodzi dobór treści do użytkownika
Marcin Watemborski
06.06.2016 08:30, aktualizacja: 26.07.2022 19:01

Od czasy wykupienia Instagrama prze Faebooka rozpoczęła się istna rewolucja w obrębie tego medium. Nowe władze zaczęły wprowadzać liczne zmiany, który mają zapewnić im maksymalny zysk. Tym razem zmiana dotyczy wprowadzenia algorytmu wyświetlanych treści.

Wprowadzony na Instagramie algorytm przypomina ten, znany z Facebooka, gdzie wyświetlane są treści, które podobno są dostosowane do naszych zainteresowań. Aplikacja sprawdza osoby, które obserwujemy i na podstawie kliknięć „serduszek” dobiera „treści dostosowane do indywidualnego użytkownika”.

Niestety reszta postów użytkowników, których obserwujemy gdzieś przepada. Zwróćcie uwagę na to, że wprowadzenie takiej organizacji wyświetlanych treści prawie pokryło się z zapowiedzią o profesjonalizacji Instagrama. Przypadek?

Czuję, że niebawem na naszych „feedach” będą wyświetlały się tylko wszelakiej maści reklamy. Chyba, że będziemy poświęcać więcej czasu na wchodzenie ręcznie na konta interesujących nas użytkowników, którzy nie koncentrują się na reklamie.

Czekam na to, aż powstanie sposób na oszukanie algorytmu Instagrama bez nakładów finansowych. Niedługo wszyscy będziemy musieli zmienić strategię prowadzenia naszych mediów społecznościowych. Szczerze mówiąc nie podoba mi się pomysł pod tytułem: „chcesz być wyświetlany – płać”. Powoli nadchodzi czas, w którym trzeba będzie zmienić sposób promocji... Czyżby zbliżał się złoty wiek Snapchata?

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)