CINE 35 mm f/1.2 i 75 mm f/1.4 - jasne, manualne stałki do Sony A7

Filmowanie bezlusterkowcami staje się coraz bardziej popularne, także wśród bardziej zaawansowanych filmowców. Firma SLR Margic, z myślą o nich, zaprezentowała dwa jasne obiektywy CINE 35 mm f/1.2 oraz CINE 75 mm f/1.4

CINE 35 mm f/1.2 i 75 mm f/1.4

CINE 35 mm f/1.2 i 75 mm f/1.4

Frima SLR Magic zapowiedziała wprowadzenie dwóch nowych obiektywów z bagnetem Sony E dedykowanych dla filmowców korzystających z korpusów np. Sony A7. CINE 35 mm f/1.2 oraz CINE 75 mm f/1.4 to jasne, manualne stałki, wyposażone w ząbki na pierścieniu ostrości, który jest kompatybilny z systemami follow focus, umożliwiającymi operatorowi dokładne ostrzenie.

CINE 35 mm f/1.2

Oba obiektywy mają wiele cech wspólnych jak np. manualną, 13-listkową przysłonę, którą możemy maksymalnie przymknąć do f/16. Poza tym mają średnicę filtra 52 mm, przy czym nie obraca się on w czasie ostrzenia. Obiektywy są anodowane na czarno.

CINE 35 mm f/1.2

CINE 35 mm f/1.2 składa się z 9 elementów w 8 grupach i umożliwia ostrzenie od 0,3 m. Waży on 535 g i mierzy 77,4 x 64,7 mm. CINE 75 mm f/1.4 składa się z 6 elementów w 6 grupach i pozwala na ostrzenie od 0,7 m. Waży trochę mniej, bo 455 g i ma wymiary: 78,6 x 64,6 mm.

CINE 75 mm f/1.4

Obiektywy CINE 35 mm f/1.2 oraz CINE 75 mm f/1.4 kosztują po 499 dolarów i będą dostępne od sierpnia. Oficjalna premiera i pierwsze egzemplarze CINE 35 mm f/1.2 i 75 mm f/1.4 mają się pojawić na CINE GEAR 2016 w Los Angeles na początku czerwca.

CINE 75 mm f/1.4

Zobacz również: Wideotest Sony NEX-6

Źródło: www.dpreview.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Sprzęt:

PSEUDO - cyfrowa przystawka do aparatów małoobrazkowych Flagowy model lampy błyskowej Yongnuo YN-685 w wersji do Nikona Firma MiNT chce przywrócić do życia fotografię natychmiastową. Oto ich dwa nowe aparaty Trzy obiektywy Sigmy nie są w pełni kompatybilne z Canonem EOS-1D X Mark II Nowa matryca OmniVision do smartfonów fotograficznych Kerlee 35 mm f/1.2 - DZOptics zapowiada najjaśniejszą stałkę do pełnej klatki Obiektyw MoMo Soft Focus - bardzo miękki, bajkowy obrazek do aparatów cyfrowych Vitrima 3D do GoPro pozwoli nagrywać w 3D za nieduże pieniądze Adapter Novoflex SL-EOS daje możliwość podłączenie obiektywów Canona do Leiki SL Nowy dysk Samsung SSD 750 EVO 500 GB Lensbaby Circular 180+, czyli super szerokokątny konwerter do GoPro Project Ara, czyli przyszłość fotografowania smartfonami Sony A7 III i RX100 V coraz bliżej? Olympus TG-Tracker - odporna kamerka sportowa na poważnie Czy zobaczymy Canona EOS 5D Mark IV już w sierpniu? Jak działa aparat Impossible I-1? Canon 28-560 mm f/2.8-5.6 - jest patent na superzoom do pełnej klatki Sony Xperia XA Ultra - smartfon stworzony z myślą o selfie Fujinon TC XF2X WR - konwerter 2x do systemu Fujifilm X Siros 400L i Siros 800L - nowe modele plenerowych lamp Broncolor Tiny1 – kieszonkowy aparat, który pozwoli sięgnąć gwiazd Obiektyw Yongnuo 50 mm f/1.8 jest już dostępny z mocowaniem Nikon F LG Action Cam LTE - kamerka sportowa z wbudowanym LTE Canon Speedlite 600EX II-RT - szybsze ładowanie we flagowej lampie

Popularne w tym tygodniu:

Koniec z pudełkowym Lightroomem. Oto zupełnie nowy Lightroom CC bazujący na chmurze Leica Thambar-M 90 mm f/2.2 - powrót na rynek obiektywu, który daje bajkowe rozmycie Canon G1X Mark III - aparat kompaktowy z matrycą w rozmiarze APS-C i AF jak w lustrzance Yashica Y35 - powrót legendy do świata fotografii cyfrowej Nikon D850 – producent opublikował listę rekomendowanych obiektywów Irix prezentuje system filtrów prostokątnych Edge 100 Quadralite Reporter 200 TTL - studio fotograficzne w lampie reporterskiej DJI Zenmuse X7 - pierwsza kamera Super 35 mm do filmów lotniczych z drona Milvus 25mm f/1.4 - jasny, manualny szeroki kąt do pełnoklatkowych lustrzanek QNAP TS-453BT3 – czterordzeniowy, czterozatokowy NAS z Thunderbolt 3 dla cyfrowych twórców Samyang AF 35 mm f/1.4 FE do systemu Sony E. Szeroki kąt z autofokusem i w dobrej cenie