Sony FE 70–200 mm f/2.8 GM OSS - zdjęcia przykładowe z ZOO w Berlinie

Razem z obiektywem Zeiss Planar T* FE 50 mm f/1.4 ZA został po raz pierwszy pokazany model Sony FE 70–200 mm f/2.8 GM OSS. To tele zoom, którego premiera miała miejsce niemal pół roku temu, ale trzęsienie ziemi w Japonii spowodowało opóźnienia w jego produkcji i dostawie.

Obecnie Sony FE 70–200 mm f/2.8 GM OSS jest dostępny jedynie na rynku japońskim i nie wiemy, kiedy to się zmieni. Szkoda, bo obiektyw zapowiada się interesująco. Jego układ optyczny złożony jest z trzech zaawansowanych soczewek XA, Super ED i ED, wykorzystano także powłoki Nano AR. Do tego wyposażono go w silnik SSM (Super Sonic Motor) i dodatkowo w dwa silniki liniowe. Nowy model ma także wbudowany stabilizator obrazu Optical SteadyShot oraz jest odporny na pył i wilgoć, a przednia soczewka pokryta jest dodatkowo fluorową powłoką. Zanim szkło trafi na nasze testy, zapraszamy do obejrzenia obszernej galerii fotografii wykonanych w trakcie spaceru po berlińskim ZOO. Wszystkie zdjęcia zostały wykonane bezlusterkowcem Sony A7R II w formacie JPEG Extra Fine.

Zdjęcia przykładowe:

Zobacz również: Podstawy fotografii: przysłona

Zobacz więcej artykułów z serii: Testy obiektywów

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy:

Sony a6100 - aparat, który nie rozczarowuje [recenzja i zdjęcia przykładowe] Zalamo.com - internetowe narzędzie dla fotografów do pracy z klientami [recenzja] „Fotografowanie ludzi – o tworzeniu prawdziwych portretów“ – recenzja książki Bezlusterkowiec do 3000 zł - którego powinienem wybrać? [test grupowy] Dwa dni z Fujifilm X-H1. Moje pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe z Portugalii House of Retouching o Wacom Intuos Pro Sony Cyber-shot RX100 – małe jest wielkie [test] Yi M1 – tani, chiński bezlusterkowiec w naszych rękach [wideo] Panasonic Lumix TZ100 i TZ80 - nowe, kieszonkowe kompakty klasy premium w naszych rękach Fuji X20 - pierwsze wrażenia i zdjęcia Canon PowerShot G7X - zdjęcia przykładowe Leica 35 mm f/1.4 Summilux-M ASPH - w poszukiwaniu mitycznej jakości obrazu [recenzja]