Hensel Cito 500 - najszybsze lampy kompaktowe z czasem błysku 1/100 000 s

Hensel nie pozostaje w tyle i prezentuje studyjne lampy błyskowe Cito 500, które umożliwiają najkrótszy błysk 1/100 000 s.

Hensel Cito 500

Hensel Cito 500

Specyfikacja lamp Hensel Cito 500 robi wrażenie. Poza najkrótszymi czasami błysku w trybie szybkim od 1/2000 do 1/100 000 s, Cito oferuje serię błysków do 40 kl./s wyznaczając tym samym nowe standardy dla lamp kompaktowych.

Hensel Cito 500

Wszystko to jest możliwe dzięki specjalnej technologii odcinania błysku. Dzięki niej, według producenta, ekspozycje wychodzą dużo bardziej ostre, niż przy zastosowaniu standardowych lamp błyskowych.

Hensel Cito 500

Energię błysku możemy ustawiać w zakresie od 2 do 500 Ws - 9EV. Lampy Hensel Cito są wyposażone w odbiornik radiowy, który umożliwia wyzwalanie i komunikację. Funkcja Freemask pozwala na oświetlanie pierwszego planu i tła oddzielnie, w krótkim odstępie czasu, co ułatwia wycinanie obiektów z tła podczas post produkcji. Poza tym Cito oferuje halogenową lampę modelującą o mocy 300W.

Profoto Pro-10 — generator z najkrótszym błyskiem 1/80 000 s

Profoto od kilku lat wyznacza standardy na rynku oświetlenia studyjnego i zapowiada się, że będzie tak dalej. Na targach Photokina Profoto…

Producent chwali się także niemiecką jakością wykonania i funkcjonalnością. Lampy Cito będą dostarczane w dedykowanym kufrze transportowym. Nie znamy jeszcze ceny.

Hensel Cito 500

Zobacz również: Olympus OM-D E-M1 Mark II w naszych rękach. Oto 18 kl./s!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Sprzęt:

Polaroid Snap Touch - natychmiastowa cyfrówka z dotykowym ekranem Profoto Pro-10 - generator z najkrótszym błyskiem 1/80 000 s Prototyp karty pamięci SanDisk o pojemności 1TB został pokazany na Photokinie Bron Transceiver RFS 2.2 - szybki nadajnik do lamp Broncolor Phase One IQ1 - 100-megapikselowa przystawka i nowe obiektywy do średniego formatu Fujifilm pracuje nad nowym aparatem Instax i kwadratowymi wkładami Sigma 12-24 mm f/4 DG HSM ART, 85 mm f/1.4 DG HSM ART oraz 500 mm f/4 DG OS HSM - nowe, ciekawe obiektywy do lustrzanek GoPro Karma to składany dron z odczepianym 3-osiowym stabilizatorem Olympus PEN E-PL8 wyróżnia się nie tylko wzornictwem, ale również jakością zdjęć Olympus M.Zuiko Digital 12-100 mm f/4 IS PRO - zaawansowany spacerzoom do Mikro Cztery Trzecie Olympus OM-D E-M1 Mark II - 18 kl./s z ciągłym autofokusem i filmy 4K we flagowym korpusie Olympus M.Zuiko Digital ED 25 mm f/1.2 PRO - superjasny standard 50 mm Olympus M.Zuiko Digital ED 30 mm f/3.5 Macro - obiektyw makro z dużym powiększeniem 2,5x Olympus FL-900R - szybka lampa błyskowa z diodą LED do filmowania Fujifilm GFX - średnioformatowy bezlusterkowiec Fujifilm na horyzoncie Nikon prezentuje kamery sportowe: KeyMission 80 oraz KeyMission 170. KeyMission 360 nareszcie dostępna Sony A99 II - 42,4 Mpix, 12 kl./s, nowy AF i 4K w najnowszej lustrzance Sony Firma YI wchodzi na rynek bezlusterkowców z modelem M1 Panasonic GH5 - zapowiedz flagowego modelu i nowych obiektywów Hasselblad V1D – koncept 75-megapikselowego bezlusterkowca robiącego zdjęcia w kwadracie Zaprezentowano obiektyw Hasselblad XCD 30 mm f/3.5 oraz limitowaną, czarną wersję X1D Panasonic Lumix FZ2000 - filmowy superzoom w naszych rękach Samyang Xeen 16 mm T/2.6 - nowy super-szerokokątny obiektyw kinematograficzny Voigtlander 65 mm f/2, Nakton 58 mm f/1.4 i Heliar Vintage Line 50 mm f/3.5 - trzy nowe klasyczne stałki

Popularne w tym tygodniu:

Reflex I to nowy aparat na kliszę rodem z XXI wieku Clear Outex Cover to tanie fotografowanie pod wodą Zebrali od ludzi już 15 milionów dolarów i nie zamierzają na tym poprzestać. Peak Design chce wydać nowe paski i klipsy Panasonic Lumix G9 - nowy bezlusterkowiec dla wymagających fotografów Panasonic Leica DG Elmarit 200mm f/2.8 Power OIS - teleobiektyw do zadań specjalnych Tamron 100-400 mm f/4.5-6.3 Di VC USD - znamy cenę oraz dostępność Benro Slim, iFoto oraz GoPlus - nowe, solidne statywy dla każdego