Cyfrowa ramka na zdjęcia najmniej oczekiwanym świątecznym prezentem?

Cyfrowa ramka na zdjęcia najmniej oczekiwanym świątecznym prezentem?25.11.2010 10:00
fot. Stephen Poff / Flickr
Kamila Dworniczak

Święta za pasem. Reporterzy z The Telegraph stworzyli sondę dotyczącą niechcianych świątecznych podarunków. Na szczycie listy znalazła się elektroniczna ramka, przeznaczona dla sentymentalnych fanów cyfrowych zdjęć. Zaraz za nią znalazły się takie cudowne przedmioty, jak miksery i elektroniczne organizery.

Święta za pasem. Reporterzy z The Telegraph stworzyli sondę dotyczącą niechcianych świątecznych podarunków. Na szczycie listy znalazła się elektroniczna ramka, przeznaczona dla sentymentalnych fanów cyfrowych zdjęć. Zaraz za nią znalazły się takie cudowne przedmioty, jak miksery i elektroniczne organizery.

Czyżby odwieczna niechęć do praktycznych prezentów? Na pewno. Z ciekawości ? wiedziona badawczym impulsem z The Telegraph ? postanowiłam zorientować się, jak wygląda rynek tego towaru w Polsce.

Po pierwsze, wybór cyfrowych ramek jest ogromny. Od małych, różowych i w urocze kwiatki po duże, solidne ramy dla prawdziwych profesjonalistów. Długość przekątnych waha się od 2,4 do 15 cali. Przekrój cenowy jest jeszcze bardziej zróżnicowany. Według oferty sklepów internetowych za małą, niezbyt wyszukaną ramkę trzeba zapłacić ok. 20 złotych, a koszt dużej i zaawansowanej technologicznie ramy wyniesie nawet ponad 1000 zł.

Na czym polega technologiczne zaawansowanie? Niektóre ramki mają dodatkową funkcje odtwarzania muzyki, filmów i animacji, łącze WiFi a nawet odtwarzacz DVD... Albo mają niezwykle pojemną, wbudowaną pamięć flash. Trochę zastanawiający repertuar możliwości.

Wypada jeszcze dodać, co - według wspomnianej redakcji - jest prezentem najbardziej oczekiwanym. Tu bez niespodzianek - iPad, konsola do gier i odtwarzacz MP3.

Ciekawa jestem, co by się stało, gdyby urządzić taką sondę dla czytelników Fotoblogii. W gruncie rzeczy cyfrowa ramka nie jest takim złym prezentem. Przynajmniej teoretycznie.

Źródło: PetaPixel

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.