Jacek Fota

Jacek Patora otrzymuje Poland National Awards na SWPA 2020

... zdjęcie wśród Polaków zrobił Jacek Patora. Jego zdjęcie ”Gra cieni” zostało zgłoszone w kategorii ”Architektura”. ... pokonkursowej. W tegorocznej edycji Poland National Award najlepsze zdjęcie zrobił Jacek Patora. ”Gra cieni” to kadr, który ...

7 miesięcy temu

Przyszłość fotografii. Premiera Huawei P30

Uliczne rozmowy: Jacek Szust

... Jacek Szust to fotograf uliczny, który nie rozpoczynał swojej przygody od obserwowania świata. Jego ścieżka ma swój początek w handlu cyfrówkami na giełdzie komputerowej. Zobaczcie jak doprowadziło to do rozwoju pasji i wyrobienia sobie ...

dawno temu

Najdłuższa linia tramwajowa w Polsce na fotografiach Jacka Foty

... Jacek Fota podróżował najdłuższą w Polsce linią tramwajową na trasie Łódź (Zdrowie) – Ozorków (Cegielnia). Podczas tego realizował cykl fotograficzny, którego wynik przedstawiony zostanie w ramach tegorocznego Fotofestiwalu w Łodzi. ... Jacek ...

dawno temu

Nudna Ameryka na nienudnych zdjęciach Jacka Foty [wywiad]

... Amerykańska tandeta, pustka i gigantomania to temat książki Jacka Foty. ... , które zaplanowane są na 2015 rok. Może uda się też wystawić zdjęcia z "Some Things are Quieter than Others”. 18988 Album „Some Things are Quieter than Other” 104 ...

dawno temu

Sony A7S III: Czy to naprawdę technologiczny majstersztyk?

... , że nadchodzi coś zabójczego ale nie wiadomo kiedy ;) Na szczęście dzięki uprzejmości polskiego oddziału Sony zarówno Marcin Watemborski oraz ja Jacek 'Sputnik' Sopotnicki mieliśmy okazję tej legendzie się przyjżeć i zobaczyć co to za bestia w ...

2 miesiące temu

Z pamiętnika paranoika... 4 sposoby na bezpieczne foty

... dodatkowy, zewnętrzny dysk twardy (500 GB już za ok. 350 zł), pakuję tam wszystkie foty i wiozę w zupełnie inne miejsce. Myślę, że może być to u mnie w pracy, kolegów czy rodziców. Całość szyfruję ...

dawno temu

Napo Images ? fotoreportaże z najwyższej półki

... Fot. Adam Lach/Napo Images Właśnie ruszyła strona nowego kolektywu fotograficznego Napo Images. Połączył on Adama Lacha, Wojciecha Grzędzińskiego, Macieja Jeziorka, Piotra Małeckiego, Filipa Ćwika ... . Spódnice lubi nałożyć na spacery. 43488 ...

dawno temu

Powiązane Tematy

Popularne tematy

Zobacz wszystkie