Serwis Canona zamknięty dla ludzi. Możliwa tylko wysyłka

Serwis Canona zamknięty dla ludzi. Możliwa tylko wysyłka

Serwis Canona zamknięty dla ludzi. Możliwa tylko wysyłka
Marcin Watemborski
25.03.2020 08:58, aktualizacja: 25.03.2020 14:08

Dopiero co firma Nikon zapowiedziała możliwość przyjmowania sprzętu jedynie za pośrednictwem wysyłki, a już dołącza do niej Canona. Powód jest oczywisty – ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2. Właściwie nie mamy się, o co martwić, bo naprawy wciąż będą prowadzone.

Na polskiej stronie internetowej Canona w zakładce dotyczącej napraw pojawiła się notatka z informacjami o ograniczeniach związanych z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Firma Canon zaznacza, że priorytetem dla niej jest obecnie troska i ochrona klientów oraz pracowników, więc w najbliższym czasie serwis będzie pracował na zmniejszonych obrotach.

W centrach serwisowych Canona pracuje obecnie mniej osób, a wiele z nich pełni swoje funkcje zdalnie, by ograniczyć ryzyko infekcji. Najważniejsze jest jednak to, że serwis działa. Jedynym sposobem na dostarczenie sprzętu do pracowników jest wykorzystanie dostawy kurierem, by pominąć bezpośredni kontakt. Producent sprzętu informuje o możliwym wydłużeniu czasy naprawy i prosi o wyrozumiałość.

Jednocześnie firma Canon prosi o rozważne wysyłanie sprzętu do serwisu i prosi o to, by jeśli sprawa nie jest paląca, wstrzymać się z wysyłką oraz wrócić do tematu, gdy sytuacja dotycząca pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 się unormuje. W kwestii pomocy technicznej możecie się kontaktować z serwisem za pośrednictwem strony internetowej. Zapytania będą rozpatrywane w trybie normalnym.

COVID-19 - Środki bezpieczeństwa

W obliczu zagrożenia, jakie niesie [b]koronawirus COVID-19[/b], warto uświadomić sobie, czym są odpowiednie środki bezpieczeństwa, a czym objawy nieuzasadnionej paniki. Środkami bezpieczeństwa są: [b]częste mycie rąk, unikanie zgromadzeń, higiena kaszlu i kichania, czyli zasłanianie ust chusteczką lub łokciem, tak aby kropelki śliny nie zostały na dłoni[/b]. Objawem paniki jest natomiast wykupowanie zapasów maseczek, co powoduje, że są one trudno dostępne dla personelu medycznego, który faktycznie ich potrzebuje.

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)