Chcesz być popularny? Wyślij odbitkę znanym ludziom i zobacz, co się stanie

Chcesz być popularny? Wyślij odbitkę znanym ludziom i zobacz, co się stanie19.12.2019 08:20
Źródło zdjęć: © © Chris Fabregas / [chrisfabregasfineartprints.com](https://chrisfabregasfineartprints.com/collections/featuredcollection/products/seattlesoundersmlscupchampionshipposter2019)

Fotograf Chris Fabregas zdecydowanie ”umie w marketing”. Po tym, jak drużyna Seattle Sounder wygrała turniej piłkarski 2019 MLN Cup, artysta postanowił zrobić panoramiczne zdjęcie miasta, dopisać tekst na temat zwycięzców i wysłać odbitki do członków drużyny. Sława gwarantowana!

Po godzinach oglądania zdjęć i filmów instruktażowych, Chris Fabregas postanowił wziąć się za fotografię artystyczną. W wieczór tegorocznego finału sportowych mistrzostw piłki nożnej MLS Cup znalazł idealne miejsce z widokiem na stadion CenturyLink Field w Seattlem, gdzie odbywał się mecz.

Po skończeniu obróbki zdjęcia, postanowił wydać je w formie odbitki kolekcjonerskiej, upamiętniającej zwycięstwo Seattle Sounders i wysłać do członków drużyny oraz fanów. 3 członków drużyny: Cristian Roldan, Danil Leyva oraz Justin Dhillon wrzuciło zdjęcie na Instagram. Jak się domyślacie – na efekt nie trzeba było czekać długo.

Źródło zdjęć: © © Chris Fabregas / [chrisfabregasfineartprints.com](https://chrisfabregasfineartprints.com/collections/featuredcollection/products/seattlesoundersmlscupchampionshipposter2019)
Źródło zdjęć: © © Chris Fabregas / [chrisfabregasfineartprints.com](https://chrisfabregasfineartprints.com/collections/featuredcollection/products/seattlesoundersmlscupchampionshipposter2019)

Zapostowanie zdjęć przez członków zwycięskiej drużyny przyspieszyło sprzedaż odbitek. Gdy znani ludzie pokazują się z jakimkolwiek produktem, część ludzi będzie chciała mieć go za wszelką cenę. Fabregas wyznaje, że niektórzy kupili plakat w formie prezentu na święta. To się nazywa naprawdę niezły marketing, tym bardziej, że samo zdjęcie jest ładne, ale też jako krajobraz miejski jest powtarzalne.

Miłośnicy drużyny oblegli konta społecznościowe fotografa – pod zdjęciem pojawiło się ponad 50 tysięcy polubień, a Fabregas musiał zatrudnić 2 osoby do pomocy przy zamówieniach przedświątecznych. Sam fotograf wyznaje: ”Myślę, że to świetna historia o podążaniu za swoją pasją”.

Ja myślę, że to świetna historia o tym, jak powinno się rozgrywać marketing. Inwestycja w kilka odbitek i wysyłkę ich do zawodników zwróciła się kilkukrotnie. Plakat kotuje 55 dolarów, czyli ok. 210 złotych. Przy okazji – Chris Fabregas wyszedł po prostu na fajnego gościa, który wspiera swoją drużynę.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.