Photerloo – nowe narzędzie do automatycznego opisywania i umieszczania zdjęć w mediach społecznościowych

Photerloo – nowe narzędzie do automatycznego opisywania i umieszczania zdjęć w mediach społecznościowych03.07.2017 10:19

Traktowaliście wasze media społecznościowe po macoszemu? To narzędzie może wam udowodnić, że popełniliście błąd. Facebook, Twitter, Instagram i inne portale mogą być dużo bardziej pomocne w promowaniu waszej twórczości niż zwykła strona internetowa. Photerloo wam to ułatwi.

Prowadzenie kanałów społecznościowych przez fotografów w Polsce wciąż nie należy do bardzo popularnego sposobu promocji. Szkoda, bo większość z nas wciąż wierzy, że dobra wizytówka w postaci strony internetowej wystarcza. Niestety tak nie jest, bo choć dbamy o pozycjonowanie stron, te są rzadziej odwiedzane niż profile na Facebooku czy Instagramie. Wielu z nas rezygnuje z tego, ponieważ każda ze stron ma inne wymagania odnośnie rozdzielczości zdjęć i sposobu wgrywania treści.

Co więcej – za pomocą jednego kliknięcia wasza praca pojawi się na wszystkich zaznaczonych portalach jednocześnie. Póki co Photerloo wspiera wgrywanie zdjęć na 500px, Flickra, Facebooka oraz Twittera.

What is Photerloo?

Ekipa odpowiadająca za Photerloo pracuje obecnie nad sposobem wrzucania postów na Instagram oraz nad rozszerzeniem programu o kilka innych platform. Photerloo jest stworzone bezpośrednio dla fotografów. Obecnie programiści opracowali również sposób na zamieszczanie zdjęć na Shutterstocku oraz rozwijają podobną funkcjonalność przystosowaną dla Adobe Stock oraz innych mniejszych banków zdjęć.

Funkcja ta jest oparta na sztucznej inteligencji, która podobno w trafny sposób potrafi ”uczyć się” nowych obrazów i ich znaczeń. Programiści planują również wydanie specjalnej wtyczki do Lightrooma, dzięki której proces ten będzie przebiegał już na poziomie eksportu zdjęć.

Photerloo jest w fazie testów beta i możecie sprawdzić jego działanie bezpłatnie za pośrednictwem strony internetowej.

Uważam, że jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem twórców, to Photerloo może być świetnym narzędziem. Pod warunkiem, że ceny za jego użytkowanie nie będą zabójcze. W mojej opinii media społecznościowe są przyszłością promocji fotografów oraz innych twórców, ponieważ dzięki temu można dotrzeć do bardzo szerokiej publiczności. Wierzę, że sceptyczne podejście polskich fotografów niedługo zmieni się na lepsze, a ich twórczość będą oglądać tysiące ludzi.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.