Pierwsza wystawa fotografii mody

Pierwsza wystawa fotografii mody19.02.2008 18:14
Kepifil

Pierwsza w Polsce zbiorowa wystawa fotografii reklamowej mody odbędzie się w dniach 3-6 marca w Poznaniu podczas branżowych targów odzieżowych: Text Style, Body Style oraz Next Sezon.

Fotografia mody wbrew pozorom nie jest łatwa. Mamy kilkanaście/kilkadziesiąt minut a w komfortowych warunkach kilka godzin na zrobienie zdjęć modelce w zastanej stylizacji. Wymaga to wcześniejszego przemyślenia światła i rozplanowania kadrów, ale także dużej samodyscypliny i szybkiego nawiązania kontaktu z modelką.

Nie wspominam już o umiejętności posługiwania się aparatami średnioformatowymi analogowymi i cyfrowymi czy manualnymi analogowymi lustrzankami małoobrazkowymi czy zaawansowanymi kompaktami. Nie każdy ma czas i okazję podziwiać efekt tej pracy na pictorialach w czasopismach, czasopismach tym właśnie polecam tę wystawę.

Fotografia mody wbrew pozorom nie jest łatwa. Mamy kilkanaście/kilkadziesiąt minut a w komfortowych warunkach kilka godzin na zrobienie zdjęć modelce w zastanej stylizacji. Wymaga to wcześniejszego przemyślenia światła i rozplanowania kadrów, ale także dużej samodyscypliny i szybkiego nawiązania kontaktu z modelką.

Nie wspominam już o umiejętności posługiwania się aparatami średnioformatowymi analogowymi i cyfrowymi czy manualnymi analogowymi lustrzankami małoobrazkowymi czy zaawansowanymi kompaktami. Nie każdy ma czas i okazję podziwiać efekt tej pracy na pictorialach w czasopismach, czasopismach tym właśnie polecam tę wystawę.

Na wystawę nadesłano ponad 949 prac. Tak duże zainteresowanie wystawą pokazuje, jak potrzebne są wydarzenia, których celem jest nie tylko ukazanie dokonań współczesnej polskiej fotografii mody, ale również promocja młodych, niezależnych twórców w branży.

Prace zostaną pokazane w aktywnej przestrzeni biznesu, która najlepiej odpowiada charakterowi fotografii reklamowej. Poziom nadsyłanych prac jest bardzo wysoki, często są to zdjęcia znane z billboard'ów, katalogów lub witryn sklepowych.

Prof. Aleksander Błoński, prof. Stefan Czyżewski oraz dr Andrzej Wrzesień (wykładowcy PWSTFiTv) wyłonili 70 najlepszych fotografii, które zostaną pokazane na wystawie. Wśród nadesłanych propozycji znalazły się realizacje dla firm i marek takich jak: Hugo Boss, Coco Chanel, Diverse, Ravel, House of Colours, Reporter, Extra Koszule, Hurtownia Dodatków Krawieckich Grażka oraz realizacje dla projektantów: Moniki Onoszko i Olgi Nieścier.

Zostaną one pokazane na wystawie w trzech częściach: Projekty (zdjęcia z portfolio autorów), Realizacje (zdjęcia z portfolio zrealizowane jako elementy kampanii reklamowych) oraz Marki. W tej części zostaną pokazane zdjęcia z kampanii reklamowych wiodących firm polskich i obecnych na polskim rynku: Big Star, Cropptown, Monnari, Pabia, Vistula-Wólczanka, Wittchen, Gideon Oberson, Freya, Fantasie, Roidal, Lisca.

Strona wystawy: www.fotofashion.pl

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.