Geometryczne linie i hiszpańskie krajobrazy idealnie współgrają na zdjęciach Nicolasa Rivalsa

Jeśli kochacie malowanie światłem, a zwykłe krajobrazy są dla Was zbyt spokojne i monotonne, to twórczość Nicolasa Rivalsa zdecydowanie przypadnie Wam do gustu. Ten fotograf postanowił stworzyć konceptualny projekt, w którym łączy dwie atrakcyjne dziedziny obrazowania.

Francuski fotograf, Nicolas Rivals, postanowił odwiedzić Hiszpanię. Podczas swojej wyprawy fotografował nocne krajobrazy, które wzbogacił o agresywny akcent w postaci „Czerwonej Linii”. „La Linea Roja” to wspaniały projekt konceptualno-krajobrazowy, który zachwyca swoją prostotą.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Francuski fotograf, Nicolas Rivals, postanowił odwiedzić Hiszpanię. Podczas swojej wyprawy fotografował nocne krajobrazy, które wzbogacił o agresywny akcent w postaci „Czerwonej Linii”. „La Linea Roja” to wspaniały projekt konceptualno-krajobrazowy, który zachwyca swoją prostotą.

Nicolas fotografował już jako dziecko, lecz 8 lat temu postanowił poświęcić się tej sztuce z czystej potrzeby twórczej. W rozmowie z Fotoblogią mówi, że jest uzależniony od obrazów i nieustannie myśli o fotografowaniu. To uzależnienie, ta ciekawość świata, zdecydowanie pomaga mu w jego pracy.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Nicolas fotografował już jako dziecko, lecz 8 lat temu postanowił poświęcić się tej sztuce z czystej potrzeby twórczej. W rozmowie z Fotoblogią mówi, że jest uzależniony od obrazów i nieustannie myśli o fotografowaniu. To uzależnienie, ta ciekawość świata, zdecydowanie pomaga mu w jego pracy.

Rivals odczuwa wewnętrzną potrzebę wyrażania siebie – mówienia o swoich uczuciach i zadawania pytań odnośnie całego świata. Większość jego dzieł koncentruje się na interakcji człowieka ze światem – w przypadku tego projektu tym połączeniem jest tytułowa „Czerwona Linia”.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Rivals odczuwa wewnętrzną potrzebę wyrażania siebie – mówienia o swoich uczuciach i zadawania pytań odnośnie całego świata. Większość jego dzieł koncentruje się na interakcji człowieka ze światem – w przypadku tego projektu tym połączeniem jest tytułowa „Czerwona Linia”.

Zdjęcia, które widzicie, są opowieścią o osobowości fotografa – poruszają temat jego obsesji na temat symetrii i żądzy kontrolowania życia. Jest to również estetyczne poszukiwanie rozumienia światła. Fotograf tłumaczy, że projekt jest jego „propozycją dla natury”.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Zdjęcia, które widzicie, są opowieścią o osobowości fotografa – poruszają temat jego obsesji na temat symetrii i żądzy kontrolowania życia. Jest to również estetyczne poszukiwanie rozumienia światła. Fotograf tłumaczy, że projekt jest jego „propozycją dla natury”.

Hiszpańska nazwa „La Linea Roja” jest nawiązaniem do miejsca, w którym fotografował Nicolas. Wybrał Hiszpanię, ponieważ szukał czegoś nowego. Mimo miłości do Francji, upodobał sobie to miejsce, ponieważ odpowiadało mu estetycznie i to właśnie tam natura przejawia się w różnych surrealistycznych formach.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Hiszpańska nazwa „La Linea Roja” jest nawiązaniem do miejsca, w którym fotografował Nicolas. Wybrał Hiszpanię, ponieważ szukał czegoś nowego. Mimo miłości do Francji, upodobał sobie to miejsce, ponieważ odpowiadało mu estetycznie i to właśnie tam natura przejawia się w różnych surrealistycznych formach.

Od strony technicznej patrząc – Rivals budował 3-4 metrowe konstrukcje z przyczepionymi do nich światełkami, które miały bardzo niską moc. Jako zasilania wykorzystał 12-woltową baterię, które wytrzymałyby wystarczająco długie ekspozycje. Do zarejestrowania obrazów wykorzystał korpus Canon EOS 5D Mark III z obiektywami Canon 28 mm f/1.8 USM oraz ZEISS 50 mm f/2.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Od strony technicznej patrząc – Rivals budował 3-4 metrowe konstrukcje z przyczepionymi do nich światełkami, które miały bardzo niską moc. Jako zasilania wykorzystał 12-woltową baterię, które wytrzymałyby wystarczająco długie ekspozycje. Do zarejestrowania obrazów wykorzystał korpus Canon EOS 5D Mark III z obiektywami Canon 28 mm f/1.8 USM oraz ZEISS 50 mm f/2.

Zobacz również: Obróbka na życzenie - porto [wideoporadnik]

Zdjęcia wykorzystane za zgodą autora.
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com

Zdjęcia wykorzystane za zgodą autora.

© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com
© Nicolas Rivals / nicolasrivals.com
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Inspiracje:

Mike Kelley i powietrzne portrety samolotów, które są jego największą pasją Historia zdjęć dokumentujących jedyne dwa ataki atomowe w 1945 roku Magia dobrego zdjęcia tkwi w oczach, zwłaszcza jak jest ich kilka par. Ireneusz "Irass" Walędzik opowiada o swoich bliskich spotkaniach z przyrodą To jeden z najstarszych podwodnych autoportretów świata. Powstał w 1899 r. i wymagał masę pracy Arne Svenson podglądał z aparatem sąsiadów z bloku naprzeciwko. Uchwycił zaskakujące chwile Oliwia Papatanasis i jej pełne pasji do życia fotografie podróżnicze Oto co się dzieje, kiedy świetny fotograf krajobrazu zabiera się za zdjęcia ślubne Powstanie, jego ludzie i Warszawa - o tym opowiada projekt "Teraz '44" Fotografia mody i ochrona środowiska, czyli afrykańskie portrety modelek ubranych w śmieci Królewski retusz z Krakowa Tak wyglądają nowoczesne zdjęcia rodzinne! Ojciec wkleja zdjęcie swojego syna w bajkowe scenerie Najbardziej absurdalne prawa w USA zostały sfotografowane Daniel Kordan i jego bajeczna gwiezdna tęcza, którą sfotografował na odludnych terenach Boliwii Fotograf spędził 3 tygodnie z kłusownikami... mamutów Współczesna, pompatyczna architektura na terenie byłego ZSRR Czy wizja Wrześni według Adama Lacha dekonstruuje utopijną wizję niewielkich miast? Niepokojące wizje paraliżu sennego na zdjęciach Nicolasa Bruno Surrealistyczne autoportrety Flory Borsi, czyli zwierzęcy zew i kobieca delikatność w jednym Dziewczyna Mikaela wciąż ucieka przed aparatem, ale mimo to wygląda świetnie Marina Amaral ożywia stare fotografie. Na jej pracach czarno-biały świat wygląda, jak z bajki Sebastian Janicki tłumaczy, jak dostrzec niedostrzegalne Turecka incepcja Aydina Büyüktasa Kreatywny przekręt: 6 fotografów, 1 model - zobacz zaskakujący rezultat sesji Uroczy dziecięcy świat w oczach Iwony Podlasińskiej

Popularne w tym tygodniu:

Najzabawniejsze zdjęcia finalistów The Comedy Wildlife Photography Awards 2017 Mały słoń w płomieniach. Zdjęcie, które łamie serca, wygrało w konkursie Sanctuary Wildlife Photography Awards 2017 Prawda o tym, jak powstają piękne zdjęcia. Fotograf zdradza swoje sekrety Poznaj najnowsze zgłoszone zdjęcia w konkursie Nat Geo Nature Photographer of the Year 2017 Genialne zdjęcia krajobrazowe na Instagramie 18-letniego fotografa Michał Ostrowski: "Mieszkając w górach zapragnąłem zachować choć część tego co widzę nie tylko w pamięci" Michał Janiszewski pokazuje piękno polskich gór w swoim najnowszym filmie poklatkowym 4K Cyberpunk i film noir spotykają się w wizji Londynu autorstwa Edo Zollo Richard Sandler przez 30 lat dokumentował prawdziwego ducha Nowego Jorku Fotograf stopił aparat w swoim dronie po tym, jak próbował zrobić zdjęcia gorącej lawy z bliska Mami Kiyoshi przez 15 lat fotografowała ludzi w otoczeniu ich własności Za kalendarz Pirelli 2018 odpowiadał Tim Walker. Zobacz genialne portrety mistrza kreacji