Canon otwiera sklep internetowy i platformę biznesową dla fotografów

Canon otwiera sklep internetowy i platformę biznesową dla fotografów05.11.2018 10:40
Monika Homan

Firma Canon uruchomiła właśnie platformę biznesową, na której można zapoznać się z ofertą kierowaną do firm przemysłowych. Biorąc pod uwagę to, że w ostatnim czasie pojawił się też sklep internetowy dla "zwykłych zjadaczy chleba" może to sugerować kierunek, w jakim zmierza Canon.

Od pewnego czasu firma Canon chwali się swoimi matrycami o wyjątkowych możliwościach, kierowanymi w rynek przemysłowy. Powstała strona internetowa, która pozwala na zakup nowych czujników - znajdziecie tam informacje o trzech matrycach CMOS: 120-megapikselowej, drugą do pracy w trudnych warunkach oświetleniowych oraz trzecią - super szybką o rozdzielczości 5 megapikseli.

Matryca APS-H o rozdzielczości 250 Mpix to nie żart

Pojawił się też czwarty czujnik - 250-megapikselowy z prędkością5 kl/s. Matryca w formacie APS-H ma się też cechować wysokim poziomem czułości. Brzmi to jak szaleństwo, ale specjalistyczna matryca z pewnością znajdzie zastosowanie.

Wszystkie trzy matryce mają być prezentowane na światowych targach maszynowych VISION od w dniach 6-8 listopada w Stuttgarcie, w Niemczech.

Od kilkudziesięciu lat Canon jest liderem w opracowywaniu i produkcji zaawansowanych czujników CMOS z najnowocześniejszymi technologiami, które do tej pory były przeznaczone wyłącznie do użytku w produktach Canon. To naturalna ewolucja, aby rozszerzyć się na platformę biznesową, która wykorzystuje naszą wiedzę w zakresie produkcji czujników, aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku w zakresie wysokiej jakości rozwiązań do obrazowania przemysłowego.

Dla kogo są te matryce?

Nowe technologie zapewne nie pojawią się w urządzeniach, które trafią do przeciętnego konsumenta, a kierowane są do zastosowań przemysłowych. Takie produkty są jednak niezbitym dowodem na to, jak szybko rozwija się technologia obrazowania, a to w pewnym stopniu bezpośrednio przekłada się na to, co w przyszłości można będzie zobaczyć we wnętrzach aparatów. 

Na stronie nie są podane ceny nowych czujników, ale domyślić się można, że nie są one osiągalne dla indywidualnych konsumentów - specjalistyczny sprzęt z pewnością będzie kosztował krocie, ale też kierowany jest do firm, które maja dzięki niemu osiągnąć wymierne korzyści i usprawnić swój proces produkcji.

Wygląda na to, że Canon stawia w ostatnim czasie na bezpośredni kontakt z klientem i próbuje lekko obejść ogniwo, jakim są pośrednicy - powstał przecież internetowy sklep tej firmy. Znajdziecie tam nie tylko urządzenia, ale również akcesoria do nich, a nawet gadżety sygnowane marką Canon - na przykład śliniaki dla dzieci z narysowanym aparatem. To, co możemy zaobserwować, to najwyraźniej wdrażanie nowej strategii firmy.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.