Nowa okładka Vogue Polska jest lepsza niż poprzednia. Powinna być pierwszą?

Nowa okładka Vogue Polska jest lepsza niż poprzednia. Powinna być pierwszą?12.03.2018 14:42
Źródło zdjęć: © © Chris Colls dla Vogue Polska / [Facebook](https://www.facebook.com/VoguePolska/)

Wokół okładki do pierwszego numeru Vogue Polska było ogromne zamieszanie. Jedni ją znienawidzili, inni pokochali. Od Juergena Tellera nie dostaliśmy ani słowa wyjaśnienia na temat pomysłu. Na okładce marcowego wydania pojawia się Eva Herzigova. Jak ją oceniacie?

Anja Rubik i Małgosia Bela zrobiły niezły szum, pozując Juergenowi Tellerowi do sesji na premierową okładkę Vogue Polska. Czarna wołga, Pałac Kultury, smog, krzywy kadr, okropne kolory. Fala hejtu poszła w internecie tak, że niejeden zaśpiewałby ”10 w skali Beaufota”. Cóż, mi też nie przypadła do gustu – ani technicznie, ani konceptualnie.

Natomiast okładka marcowego wydania miesięcznika już zdecydowanie bardziej pasuje do Vogue. Jest stonowana, barwy są przyjemne, wszystko wygląda wręcz klasycznie. Modelką jest Eva Herzigova, supermodelka z lat 90. Szczerze mówiąc nie pamiętam wielkiego szału na jej postać, ale wiem, kim była. Ta kobieta była zdecydowanie na topie. Naomi Campbell i Kate Moss to modelki z jej ligi.

Autorem zdjęcia okładkowego jest sam Chris Colls, uznany fotograf portretowy i modowy. Prace artysty z Nowego Jorku pojawiały się w Interview Magazine, francuskiej, brytyjskiej i innych międzynarodowych edycjach Vogue, W Magazine. Jednym z jego klientów była marka Karl Lagerfeld, stworzona i wypromowana przez legendarnego projektanta. Colls jest reprezentowany przez agencję Serlin Associates.

Co do samej okładki – uważam, że jest ona bardziej estetyczna i to właśnie to zdjęcie powinno być na okładce pierwszego numeru polskiego wydania periodyku. Jest wysmakowane, przyjemne w odbiorze. Modelka to znana postać z najwyższej ligi, fakt trochę już zapomniana, ale wciąż. Mimo tego, że minął miesiąc od ukazania się pierwszego numeru Vogue Polska wciąż nie mogę wybaczyć edytorom tego wyboru.

Mój osobisty apel do ekipy czasopisma brzmi: "Pamiętajcie, że Vogue od lat kreuje trendy w modzie i fotografii. Trzymajcie się tego”.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.