Po modelkach plus-size przyszedł czas także na panów

Po modelkach plus-size przyszedł czas także na panów18.03.2016 09:17
Źródło zdjęć: © © IMG Models / [Instagram](https://www.instagram.com/imgmodels/)

Moda plus-size nie jest już przeznaczona tylko dla pań. Panowie też znajdą na wybiegach i w butikach coś dla siebie.

W miniony wtorek jedna z najbardziej prestiżowych agencji modelingowych – IMG Models – otworzyła nabór dla „panów o pełnych kształtach” do swojej nowej sekcji o nazwie Brawn. Innymi słowy – chodzi o modeli plus-size.

W zeszłym roku sekcja modelek plus-size – Curve – odpowiadała za ogromny sukces agencji. Jedna z najważniejszych pań w IMG – Ashley Graham – niejednokrotnie była na ustach wielu osób ze świata mody po udziale w kampanii dla Lane Bryant #ImNoAngel, oraz po tym jak pojawiła się w stroju kąpielowym na okładce Sports Illustrated.

Pierwszym modelem plus-size jest 26-letni Zach Miko, który wcześniej próbował robić karierę jako komik w Nowym Jorku. Pracował jako barman oraz łapał się dorywczych zajęć, by związać jakoś koniec z końcem.

Jestem dumny z tego, że jestem dużym gościem i chcę nim być już zawsze. Uważam, że w końcu wszyscy możemy zobaczyć, że nie ma w tym nic złego.

Jako model, Miko ma nadzieję podnieść na duchu panów, którzy spotkali się z krytyką ich dużych rozmiarów i problemów z postrzeganiem ich osoby. Dodatkowo pomoże im prezentując wzory, w których każdy brzuszek będzie wyglądał dobrze. Model stara się sprawić, by słowo „duży” nie było dłużej pejoratywnie postrzegane, a kojarzyło się z rozpromienioną twarzą, pełną dumy i pogody ducha.

Przedstawienie w tym interesie modela plus-size jest wielkim krokiem do przodu, zwłaszcza, że podobnie jak w przypadku kobiet – cały czas promowany był wygląd szczupłego, umięśnionego faceta z ostrymi rysami twarzy.

Jako ciekawostka, powiem wam, że na początku tego roku firma Barbie wypuściła trzy nowe typy sylwetki swoich lalek, ze względu na kreowanie nierealnego ideału kobiecego piękna. Niektórzy zapytali – okej, ale co z Kenem? - no nic. W związku z tym jeden z inwestorów rynku zabawek zdecydował się na kampanię crowdfoundingową, w której zbiera fundusze na stworzenie męskiej lalki o rzeczywistych proporcjach ciała. Nie będę wspominał już o kreowaniu ideału mężczyzny na podstawie He-Mana.

Niech żyją brzuszki! Lepszy bojler, niż kaloryfer!

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.