Student zrobił poruszającą do łez reklamę Adidasa. Firma ją zignorowała, ale pokochali ją ludzie

Student zrobił poruszającą do łez reklamę Adidasa. Firma ją zignorowała, ale pokochali ją ludzie09.01.2017 10:45
Źródło zdjęć: © © Eugen Merher / [YouTube](https://www.youtube.com/watch?v=gXfLl3qYy0k)

Kiedy student Filmakademie, Eugen Merher, stworzył swoją wersję reklamy dla firmy Adidas pod tytułem „Break Free", wiedział, że jest to coś wyjątkowego. Niestety, firma nigdy mu nie odpowiedziała. Teraz muszą pogodzić się z tym, że filmik zyskuje coraz większą popularność bez ich udziału.

Eugen Merher jest studentem na Filmakademie, a jego pasją jest tworzenie krótkich klipów wideo. Autor podjął się zrobienia reklamy z myślą o marce Adidas i wysłał swój klip do przedstawicieli firmy. Niestety, nikt się nią nie zainteresował. To był duży błąd, ponieważ obecnie materiał stał się hitem Sieci. W przeciągu 2 tygodni klip doczekał się ponad 3 milionów wyświetleń na YouTubie. Aż dziw, że firma przeoczyła ten niesamowity film.

Źródło zdjęć: © © Eugen Merher / [YouTube](https://www.youtube.com/watch?v=gXfLl3qYy0k)
Źródło zdjęć: © © Eugen Merher / [YouTube](https://www.youtube.com/watch?v=gXfLl3qYy0k)

Eugen Merher, młody student, stworzył klip w stylu marki, który przebił swoją popularnością oficjalne reklamy. Jego dzieło jest bardzo poruszające i zdecydowanie zapada w pamięć.

Źródło zdjęć: © © Eugen Merher / [YouTube](https://www.youtube.com/watch?v=gXfLl3qYy0k)
Źródło zdjęć: © © Eugen Merher / [YouTube](https://www.youtube.com/watch?v=gXfLl3qYy0k)

Merher stworzył reklamę w oparciu o styl Adidasa z nadzieją, że zostanie ona oficjalnie pokazana oraz zapewni mu pracę. Niestety, student nie dostał żadnej specyficznej odpowiedzi.

Źródło zdjęć: © © Eugen Merher / [YouTube](https://www.youtube.com/watch?v=gXfLl3qYy0k)
Źródło zdjęć: © © Eugen Merher / [YouTube](https://www.youtube.com/watch?v=gXfLl3qYy0k)

Ta piękna, poruszająca historia mocno uderza we wnętrze każdego człowieka. Merher opowiedział dobrą historię, wplatając w nią promowanie produktów Adidasa. Ten inspirujący klip zdecydowanie powinien był przypaść do gustu marketingowcom firmy.

Źródło zdjęć: © © Eugen Merher / [YouTube](https://www.youtube.com/watch?v=gXfLl3qYy0k)
Źródło zdjęć: © © Eugen Merher / [YouTube](https://www.youtube.com/watch?v=gXfLl3qYy0k)
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.