Instagram planuje wprowadzenie znaczącej aktualizacji. Co będzie następne?

Instagram planuje wprowadzenie znaczącej aktualizacji. Co będzie następne?12.02.2016 17:05
Źródło zdjęć: © © MW

Na początku tego tygodnia spotkaliśmy się z ważną aktualizacją Instagrama, na którą wszyscy specjaliści zajmujący się social media dawno czekali. Aplikacja tym razem zyska kolejną funkcję. Czego jeszcze potrzebujemy do skutecznego zarządzania Instagramem jako fotografowie?

Oprócz zdjęć, często wrzucamy na Instagrama różne filmiki – czy to kulisy sesji, czy pokazujemy Wam jak klapie lustro w Canonie 1Dx mk II. W związku z tym byłoby miło wiedzieć, ile osób obejrzało nasze krótkie wideo.

Ilość wyświetleń filmu jest bardzo ważna dla każdego, kto prowadzi kanały społecznościowe. Jest to wyznacznik odbioru naszej treści. W związku z tym Instagram zapowiedział wprowadzenie licznika, dzięki któremu dowiemy się ile osób (oraz kto konkretnie) obejrzał nasz film.

Instagram Starts Showing Video View Counts

Świetnie jest dowiedzieć się o tym, że twórcy aplikacji mobilnych do prowadzenia social media w końcu zaczęli słuchać sugestii użytkowników. Przydało by się jeszcze kilka rzeczy jak na przykład obsługa z poziomu komputera. Nie ukrywam, że byłaby to nieziemsko dobra rzecz, zwłaszcza, że przy prowadzeniu kilku kont na Instagramie, korzystanie z telefonu lub tabletu jest po prostu niewygodne – szybciej piszemy na klawiaturze komputera i szybciej dokonujemy selekcji zdjęć patrząc na większy ekran.

Planowanie postów na Instagramie jest moim osobistym marzeniem – chciałbym, żeby taka opcja została wprowadzona na podstawie tego, co możemy zrobić w aplikacji mobilnej dla osób zarządzających fanpage'ami na Facebooku. W końcu teraz to jedna firma – myślę, że nikt by się nie obraził za przeniesienie kilku rozwiązań.

Zarządzanie statystykami wbudowane a aplikację jest absolutnym szczytem spełnienia zachcianek każdego social media managera. Gdyby w appce pojawiły się wykresy aktywności użytkowników, wzrost obserwowania, czy informacje dotyczące popularności posta – jestem w niebie.

Instagram, jako platforma społecznościowa w początkowej fazie swojego działania miał być internetowym, mobilnym pamiętnikiem. Dzisiaj jest to potężne narzędzie do szeroko rozumianej promocji.

Czego jeszcze oczekiwalibyście od tej aplikacji?

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.