Hasselblad Lusso - kolejny aparat Sony w ekskluzywnej obudowie

Hasselblad Lusso, czyli Sony A7R w obudowie Hasselblada to najnowszy produkt tego producenta.

Hasselblad Lusso

Hasselblad Lusso

Hasselblad to firma specjalizująca się w średnim formacie jednak od jakiegoś czasu wypuszcza swoje wersje aparatów Sony dodając marżę, uchwyt i kilka innych elementów na korpusie. Początkowo wydawało się, że taki pomysł nie odniesie sukcesu na rynku. W końcu kto wyda przynajmniej dwa razy więcej za ten sam aparat w wersji Hasselblada. Szczególnie, że projekty Sony z tej półki cenowej są bardzo dobrze wykonane.

Hasselblad Lusso

Jednak pojawił się kolejny taki Hasselblad więc rachunek musi się zgadzać i firma musi na tym zarabiać. Model Lusso to w rzeczywistości Sony A7R, przynajmniej tak można wnioskować ze specyfikacji.

Poniżej przestawiamy kilka zdjęć Hasselblada Lusso, które opublikował portal Chiphell.com.

Poprzednie Hasselblady Sony były sprzedawane za dużo większe sumy niż ich odpowiedniki. Hasselbladowa wersja Sony NEX-7 (1100 $) pod nazwą Lunar kosztowała 6500$, Hasselblad HV kosztował 11,500 $, gdy jego odpowiednik Sony A99 z obiektywem Zeiss to wydatek 4800 $. Nie wspominając o Sony RX100 II w wersji Hasselblad Stelar II, którego cena wzrosła z 650$ do prawie 2400 $.

Zobacz również: Canon EOS M5 - pierwsze wrażenia z premiery na targach Photokina 2016

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Sprzęt:

Sony RX100 IV - aż 16 kl./s i filmy 4K w kieszonkowej obudowie Sony A7R II – bezlusterkowiec z pełnoklatkową matrycą 42,4 Mpix BSI CMOS i filmami 4K Leica Q - kompaktowa pełna klatka z obiektywem 28 mm f/1.7, autofokusem i Wi-Fi Phase One XF - średni format z nowym systemem AF Westcott Ice Light 2 - przenośne, miękkie światło ciągłe do fotografii i filmu Enfojer - ciekawy pomysł na ciemnię do smartfona Zemsta NRD po latach, czyli tryplety z przekorygowaną aberracją sferyczną Summilux-M 28 mm f/1.4 ASPH - jasny, szeroki kąt do systemu M Panasonic Lumix G7 – nowy bezlusterkowiec z filmami 4K Fujinon XF 90 mm f/2 R LM WR - jasny uszczelniony teleobiektyw do portretów Capture Pro - bardzo udany projekt Kickstartera Nowy Canon 50mm f/1.8 STM kontra stara pięćdziesiątka - porównanie AF i głośności Adapter Kipon Canon EF na Mikro Cztery Trzecie oferuje naprawdę szybki autofokus M.Zuiko 7-14 mm f/2.8 i 8 mm Fisheye f/1.8 – najjaśniejszy fisheye i szeroki kąt Olympus OM-D E-M5 Mark II Limited Edition – 7000 sztuk tytanowej wersji kolekcjonerskiej Aktualizacja oprogramowania dla Fujifilm X-T1, która wnosi wiele ważnych poprawek Canon EF 50 mm f/1.8 STM już oficjalnie. Znamy polską cenę Ognia!!! Canon 50 mm f/1.8 STM - pierwsze zdjęcia przystępnej cenowo i jasnej pięćdziesiątki Wadliwe matryce w lustrzankach Canon EOS 750D i 760D Historia o tym, jak Sony zarabia na 40% aparatów na rynku Leica M Monochrom (typ 246) – klasyczna czerń i biel w jeszcze wyższej jakości Nowe obiektywy Zeiss do pełnoklatkowych aparatów systemu Sony A Zeiss Batis 25 mm f/2.0 i 85 mm f1.8 - stałki z autofokusem i wyświetlaczem OLED do Sony E

Popularne w tym tygodniu:

Koniec z pudełkowym Lightroomem. Oto zupełnie nowy Lightroom CC bazujący na chmurze Colorspike nowe podejście do tworzenia kreatywnych efektów oświetleniowych Leica Thambar-M 90 mm f/2.2 - powrót na rynek obiektywu, który daje bajkowe rozmycie Canon G1X Mark III - aparat kompaktowy z matrycą w rozmiarze APS-C i AF jak w lustrzance Yashica Y35 - powrót legendy do świata fotografii cyfrowej Nikon D850 – producent opublikował listę rekomendowanych obiektywów Quadralite Reporter 200 TTL - studio fotograficzne w lampie reporterskiej Irix prezentuje system filtrów prostokątnych Edge 100 DJI Zenmuse X7 - pierwsza kamera Super 35 mm do filmów lotniczych z drona Milvus 25mm f/1.4 - jasny, manualny szeroki kąt do pełnoklatkowych lustrzanek QNAP TS-453BT3 – czterordzeniowy, czterozatokowy NAS z Thunderbolt 3 dla cyfrowych twórców Samyang AF 35 mm f/1.4 FE do systemu Sony E. Szeroki kąt z autofokusem i w dobrej cenie