Canon Speedlite 600EX II-RT - szybsze ładowanie we flagowej lampie

Canon Speedlite 600EX II-RT to najnowsza i najwyżej plasowana lampa reporterska japońskiego producenta. Poprawiono czas ładowania, poza tym Speedlite 600EX II-RT oferuje łączność radiową i kryje ogniskowe od 20 do 200 mm.

Canon Speedlite 600EX II-RT

Canon Speedlite 600EX II-RT

Canon Speedlite 600EX II-RT to lampa reporterska z wyższej półki. Oferuje maksymalną liczbę przewodnią 60 (ISO 100), więc jest najmocniejszą lampą w ofercie Canona.

Canon Speedlite 600EX II-RT

Canon poprawił czasy ładowania co może mieć znaczenie przy zdjęciach seryjnych z błyskiem. Producent chwali się, że na bateriach AA lampa przyspieszyła miedzy 1,1 do 1,5 razy, natomiast z dodatkowym zestawem baterii CP-E4N lampa ładuje się 2 razy szybciej.

Canon Speedlite 600EX II-RT

Poza tym lampa Speedlite 600EX II-RT może komunikować się za pomocą radia i obsługiwać do 5 grup kompatybilnych lamp. Najnowszy Speedlite jest odporny na zachlapania, uproszczono także obsługę.

Canon Speedlite 600EX II-RT

Canon Speedlite 600EX II-RT pojawi się na rynku w czerwcu w cenie 579,99 dolarów.

Zobacz również: Wideotest Canon Powershot G15

Źródło: www.dpreview.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Sprzęt:

Canon EF-M 28mm f/3.5 IS STM Macro będzie wyposażony we wbudowany ring flash Eupidere Buckle - nowe skórzane paski z zamkniętym mocowaniem do aparatów Canon i nie tylko Voigtlander Super Wide-Heliar 15 mm f/4.5 Aspherical III E - szeroki kąt do aparatów Sony Samyang zapowiada dwa nowe szkła z autofokusem – 50 mm f/1.4 oraz 14 mm f/2.8 Jak Pentax stworzył nowoczesną lustrzankę w świecie bezlusterkowców Canon wciąż stabilnie na rynku aparatów premium. Czy ma się z czego cieszyć? Leica M-D prezentuje pierwszy cyfrowy dalmierz bez ekranu LCD Teleskop przymocowany do lustrzanki? Czemu nie! Huawei P9 - pierwsze wrażenia z polskiej premiery Pecet za 4 tysiące dolarów miażdży iMaka w tej samej cenie MonoShot - statyw, monopod, pilot i selfiestick w jednym Miggo Pictar to urządzenie, które może przypaść do gustu użytkownikom iPhone'ów Sony wprowadza drugą generację systemu Optical Disc Archive DJI Matrice 600 - profesjonalny dron do filmowania i fotografowania Edelkrone StandPLUS to znacznie więcej, niż zwykły statyw Za optyką w Huawei P9 nie stoi legendarna Leica. Więc kto? Zobaczcie oficjalne przykładowe zdjęcia z obiektywu Irix 15 mm f/2.4 Oto pierwsze nieoficjalne zdjęcia Fujifilm X-T2 Zeiss Batis 18 mm f/2,8 - szeroka stałka do pełnoklatkowych bezlusterkowców Sony Lensbaby Twist 60 to nieźle zakręcone szkło Facebook inwestuje w rynek VR i przedstawia Surround 360, nowe urządzenie do rejestrowania rzeczywistości 755 Mpix, 300 kl./s i modelowanie 3D – to wszystko znajdziemy w nowej kamerze Lytro Czy na Photokinie zobaczymy pełnoklatkowego bezlusterkowca od Canona? Canon vs Nikon - najstarszy konflikt w 2016 roku

Popularne w tym tygodniu:

Colorspike nowe podejście do tworzenia kreatywnych efektów oświetleniowych Canon G1X Mark III - aparat kompaktowy z matrycą w rozmiarze APS-C i AF jak w lustrzance Yashica Y35 - powrót legendy do świata fotografii cyfrowej Czy Google Clips to aparat fotograficzny przyszłości? Powstał, aby samemu rejestrować nasze życie Nikon D850 – producent opublikował listę rekomendowanych obiektywów Quadralite Reporter 200 TTL - studio fotograficzne w lampie reporterskiej DJI Zenmuse X7 - pierwsza kamera Super 35 mm do filmów lotniczych z drona Quadralite A1 - nowa lampa błyskowa do fotografii mobilnej jest już w Polsce. Znamy jej cenę Nowe obiektywy Laowa do pełnej klatki i Mikro 4/3 już na naszym rynku QNAP TS-453BT3 – czterordzeniowy, czterozatokowy NAS z Thunderbolt 3 dla cyfrowych twórców Samyang AF 35 mm f/1.4 FE do systemu Sony E. Szeroki kąt z autofokusem i w dobrej cenie Aputure Light Storm 300D to najmocniejsza lampa LED na rynku