„Z ojca na syna” - prezentujemy Wam kalendarz Lavazza 2016

„Z ojca na syna” - prezentujemy Wam kalendarz Lavazza 201618.12.2015 09:40
Źródło zdjęć: © Źródło: youtube.com

Marka Lavazza, podobnie jak Pirelli, znana jest z mocno stylizowanych kalendarzy. Tegoroczna edycja kontynuuje zeszłoroczny cykl „Earth Defenders” poruszający tematykę zdrowego stylu życia i ochrony środowiska.

Za stworzenie kalendarza „From Father to Son” odpowiada młody fotograf – 26-letni Joey Lawrence. Głównymi bohaterami jego zdjęć są „współcześni bohaterowie” określani przez markę Lavazza jako „Earthdefenders”, czyli „obrońcy Ziemi”.

Lavazza Calendar 2016 - From Father to Son - The Movie ITA

Tegoroczna edycja została stworzona, podobnie jak ta z 2015, przy pomocy organizacji Slow Food, której celem jest ochrona kuchni różnych regionów świata. Organizacja (oraz ruch społeczny) wspiera kultywowanie tradycyjnych sposobów upraw roślin, nasion oraz hodowli zwierząt.

[1/20]
[2/20]
[3/20]
[4/20]
[5/20]
[6/20]
[7/20]
[8/20]
[9/20]
[10/20]
[11/20]
[12/20]
[13/20]
[14/20]
[15/20]
[16/20]
[17/20]
[18/20]
[19/20]
[20/20]

Kalendarz „From Father to Son” był realizowany w Centralnej i Południowej Ameryce, dzięki czemu propagowana była również akcja „Terra Madre Giovani – We Feed Planet”.

[1/20]
[2/20]
[3/20]
[4/20]
[5/20]
[6/20]
[7/20]
[8/20]
[9/20]
[10/20]
[11/20]
[12/20]
[13/20]
[14/20]
[15/20]
[16/20]
[17/20]
[18/20]
[19/20]
[20/20]

Na stronie internetowej projektu znajdziemy 13 historii opowiadających o tradycyjnym rolnictwie stosowanym w uprawie nasion kawy. Jest to niesamowicie interesującą podróżą kulturową w przedstawiane przez Lawrence'a regiony.

[1/15]
[2/15]
[3/15]
[4/15]
[5/15]
[6/15]
[7/15]
[8/15]
[9/15]
[10/15]
[11/15]
[12/15]
[13/15]
[14/15]
[15/15]

Fotograf rozpoczął swoją przygodę w wieku 10 lat za sprawą swojego ojca, któremu podbierał mały aparat kompaktowy. Zaowocowało to ogromną pasją obrazowania świata oraz przerodziło się w coś więcej niż tylko pasję – w styl życia i chęć zmiany świata.

[1/10]
[2/10]
[3/10]
[4/10]
[5/10]
[6/10]
[7/10]
[8/10]
[9/10]
[10/10]

Zeszłoroczny kalendarz został stworzony przez fotografa National Geographic – Steve'a McCurry. Zapoczątkował on nowy trend w fotografowaniu tego typu zleceń. Poruszanie tematów społecznych i kulturowych znalazło również odpowiednik w złamaniu konwencji kalendarza Pirelli na 2016 roku, stworzonego przez Annie Leibovitz.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.